|
کدخبر: 159691

عملکرد بورس در هفته گذشته

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با رشد ۲۹ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی رسید.

بورس عملکرد بورس در هفته گذشته

بررسی روند هفتگی شاخص بورس و اوراق بهادار حاکی از آن است که بازار سرمایه این هفته با اُفت و خیز فراوانی روبرو بوده است.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت کار خود را از کانال یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی آغاز کرد و اولین روز هفته با روند نزولی همراه بود، و این روند همچنان ادامه دار بود.

شاخص آخر هفته با ورود به کانال یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی، از کانال یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی فاصله گرفت و با رشد ۲۹ هزار واحدی به پایان رسید.

شاخص کل بورس در معاملات روز شنبه ۱۶ اسفند ماه با اُفت بیش از ۸ هزار و ۱۷۳ واحدی به پله یک میلیون و ۱۶۹ هزار واحدی رسید و فرابورس با ریزش بیش از ۳۷ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۸۱ واحدی بازگشت.

شاخص در دومین روز هفته مورخ ۱۷ اسفند ۹۹ تغییر رویه داد و با رشد بیش از ۵ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۷۵ هزار واحدی رسید و شاخص فرابورس هم به ۱۶ هزار و ۹۴۵ واحد رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه شاخص کل با رشد بیش از ۲۴ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحدی رسید و در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس نیز بیش از ۱۴۰ واحد رشد داشت و به رقم ۱۷ هزار و ۸۶ واحدی رسید.

شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه با رشد ۱۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحدی رسید و فرابورس به رقم ۱۷ هزار و ۱۱۹ واحد رسید.

روند شاخص در معاملات ۲۰ اسفند ماه دوباره منفی شد و با ریزش ۳ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی سقوط کرد؛ فرابورس نیز با اُفت بیش از ۳۷ واحدی به کانال ۱۷ هزار و ۸۱ واحدی رسید.

نگاه اجمالی به روند شاخص بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد شاخص روز‌های پر اُفت و خیزی را سپری کرده است و در طول هفته اخیر رشد ۲۹ هزار واحدی را به ثبت رسانده است.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها