|
کدخبر: 158121

خبر مهم برای بورس بازان زیان دیده + فیلم

دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس گفت: در هفته پیش رو به سهامداران خرد یک نماد را برای حمایت معرفی می کنیم که مبلغش یک ریال است.

بورس
منبع: خبر آنلاین
  • مهدی ارسالی در

    من جمایتی نمیخوام فقط همون مقدار پولی که گذاشتیم معادلشو بدن به ما قانعیم اون موقع پراید بوده 50 تومن الان پولم سه تا پراید میشد الان اون پول ا50 میلیونم فقط یک پراید میشه 70 تومن از پول من که رفت و آب شد هیچ، این هم گول زدن و خر کردن ماست دولت پول مردم رو که به غارت برده برگردونه اگر واسه تورم پولها رو جمع کرده به کارمندانش دو ماه حقوق نده یا حقوقاشونونصف بکنه تا تورم پیش نیاد نه اینکه حقوقشون رو بیشتر بکنه آیا این تزریق نقدینگی و موجب تورم نمیشد؟

  • ناشناس ارسالی در

    یک ریال وقتی همش منفی باشه به چه درد میخ وره

  • خسرواسفندیاری ارسالی در

    با دویست وپنحاه ملیون تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگی برای سی وشش ۳۶ سال خدمت س خت بعلاوه پس انداز زن وبجه هایم وارد بور س شدم.بیش از هشتاددرصددرضررم.تقریبا نابو دشدیم.بیماری سرطان گرفتم.پول ندارم ادامه درمان سرطان را انحام بدهم.دوتا دختر دم بخت دارم.کلا نابودشدیم.خدایا به درگاهت س کایت میکنم.چون درایران کسی نیست به دادم برسد.یارب.

  • کشتی شکسته ی دریای سرآب بورس ارسالی در

    برای شما دعا میکنم.ما که از خیر پولمون گ ذشتیم . درس بسیار پر هزینه ای بود. شاید پول حرامی بود که با ما بود شاید هم نبود. و حالا با شماست. اگه حروم بود که از کف ما رفت و به دامان شما افتاد پس وای بحال تان و اگه حلال بود که صد وای باحال تان . باشد که مورد عفو الهی واقع شویم و شوید. چرخ فلک معادلاتش را بخوبی حل می‌کند.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا دولت و بانک مرکزی دیگه بعد اینهمه ضر ر به سهامداران نمی خواهند دست از جیب ملت بکشند بیرون؟ زیرا با فشار به مردم و بور س مسئولین نفوذی و غربی سعی دارند نظام را مجبور به تصویب fatf و برجام کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    لااقل بگن مردم بودجه کم اوردیم بعدا بهتا ن پس میدیم اکثرا صبر میکنن نه بگن شما بل د نبودین باید صبور باشین لااقل به شعور م ردم توهیت نکنن قول بدن پولمون رو پس میدن کاری ندارم به این میگن برنامه ریزی نه ج یب مردم رو زدن

  • امینی ارسالی در

    سرمایه ام رفت نابودی خودم و خانواده ام ک لی وام و کلی بدهی به خدا اه در بساط ندار م ۵۰۰ میلیونم و بالا کشیدند احساس میکنم هیچ دشمن خارجی انقدر بی رحم نباشد که مسو لین انجام دادند به کی پناه ببرم دادخواهی وجود ندارد

ارسال نظر