|
کدخبر: 151931

امروز ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

صندوق پالایشی یکم آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند و با ۳.۸۷ درصد کاهش قیمت به ۷۹۶۵۰ ریال رسید.

بورس امروز ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

بر اثر ریزش شاخص بورس تهران، ارزش واحد‌های سرمایه‌گذاری پالایشی یکم که در روز عرضه ۱۰ هزار تومان بود، با کاهش مواجه شد و آخرین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند و با ۳.۸۷ درصد کاهش قیمت به ۷۹۶۵۰ ریال رسید و در مجموع تاکنون حدود ۱۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است

تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات با کاهش قیمت مواجه شدند و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۳.۹۲ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۴.۳۴ درصدی شپنا (پالایش نفت اصفهان) افت ۳.۶۸ درصدی و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۳.۹۵ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۵ بهمن ماه ۹۹

امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۶۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۷.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۷۰۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر