|
کدخبر: 151614

بازنده بورسی چگونه خانواده اش را قتل عام کرد؟

دو روز پیش بود که خبر خودکشی افشین حیدریان کارمند بانک و قتل عام خانواده‌اش رسانه‌ای شد. بعد از آن بسیاری در شبکه‌های مجازی این موضوع را به بورس ربط دادند. اما آیا این قتل عام به بورس مربوط بود؟

بورس بازنده بورسی چگونه خانواده اش را قتل عام کرد؟

خبری که دو روز پیش منتشر شد دردناک بود و قابل تامل. کارمند بانکی که خانواده خود را قتل عام کرد. اما ماجرا چه بود؟ آیا این قتل عام خانوادگی به بورس ربط داشت؟

در ۱۲ بهمن ماه ۹۹ بود که خبر خودکشی یکی از کارمندان در آبدارخانه یکی از بانک‌های شهر ایلام رسانه‌ای شد.

قتل-عام

افشین حیدریان که کارمند بانک بود در ساعت ۸ صبح ۱۲ بهمن و بعد از باز شدن در بانک، سراسیمه و آشفته در حالی که اسلحه‌ای در دست داشت به همراه سایر کارمندان وارد بانک شده بود و به همه همکاران خود اعلام کرده بود که زن و بچه خود را کشته است.

دلیل خودکشی افشین حیدریان بورس بود؟

گویا همکاران وی جلودار او نبودند و افشین حیدریان پس از رساندن خود به آبدارخانه به زندگی خود نیز خاتمه داد. وی ۲۰ سال کارمندان آن بانک بود.

ماجرای اختلاف خانواده ایلامی که قتل‌عام شدند چه بود؟

یکی از شاهدان ماجرا در مورد علت درگیری او با خانواده‌اش گفت: «افشین همیشه عصبانی و ناراضی بود. او مشکل خاصی با خانواده‌اش نداشت و پسر بزرگش که ۱۸ سال داشت، جوان آرامی بود. اما گاهی با هم جر و بحثشان شده بود و شب قبل هم باز بین آنها مشاجره اتفاق افتاده بود. افشین پسرش را تهدید کرده بود و او به کلانتری محل رفته بود و موضوع درگیری شان را به پلیس اطلاع داده بود. اما پدرش عصبانی شده بود و وقتی او به خانه برگشت، او را با گلوله از پای درآورده بود. همان موقع همسر افشین بالا سر پسرش رفته بود و می‌خواسته به صورت او دست بکشد که افشین او را هم به ضرب گلوله اسلحه شکاری از پای در آورد. بعد هم بالای سر پسر کوچکش که ۱۱ سال داشت رفته بود و او را هم با شلیک گلوله کشت.»

چرا افشین حیدریان خانواده‌اش را قتل عام کرد؟

بعد از پیچیدن خبر خودکشی افشین حیدریان و قتل عام خانواده اش، در شبکه‌های مجازی این قتل عام به بورس ربط داده شد. بسیاری نوشتند که وی مال باخته بورس بوده است. اما چقدر این موضوع صحت داشت؟

یکی از شاهدان عینی این ماجرا گفت: افشین از اوضاع مالی خود شکایت داشت و با اینکه زندگی خوبی داشت، همیشه انسان گله‌مندی بود. او این اواخر زیاد از مرگ حرف می‌زد و می‌گفت این دنیا دیگر جای خوبی برای زندگی نیست.

مصاحبه‌های انجام شده با شاهدان عینی نشان نمی‌دهد که این ماجرای قتل و خودکشی به دلیل بورس بوده باشد.

منبع: نبض بورس
  • email@gmail.com ارسالی در

    اکثریت مردم کشورمون همین گونه به زندگی ا دامه میدن ولی بعضی ها مثل این مرحوم طاقت نمیارن و متاسفانه کاری که نباید بشه رو شاهد هستیم. دلیل اینجور اتفاقات هم کاملا ً مشخصه، یک مشت مسئول بی شرف و بی خاصیت که با زد و بند شدن همه کاره کشور هستند.
    لعنت برهمشون

  • سعید ارسالی در

    ای کاش بجای او بچه های بی گناه افرادی که مردم رو به بورس دعوت کردن و پولشون رو بالا کشیدن می کشت تا نامش برای همیشه بلند آوازه می ماند

  • رضا ارسالی در

    کلا این بورس با توجه به دعوت مسئولین بی لیاقت خیلی ها را بدبخت کرد/بورس سیاسی

  • ناشناس ارسالی در

    هرروزتلویزیون وجرایدوکانالهای اینترنتی د رخصوص مادیات وزندگی تشریفاتی وتبلیغ میگو وماهی وغذاهی لاکچری وزندگیهای شمال شهری تهران صحبت میکنندویاازبازارسکه وارزوبورس ویاتبلیغ بانکهاو...چرایک روزازبی آبی زا هدان وکوله بری مردمان مناطق غرب ودردسرها ی کشاورزی ومیادین مین جاماندهدازجنگ عراق دردهلران ومهران وسربازانی که درآنجاشبان ه پست میدهندگزارش تهیه نمی شود

  • رضا ارسالی در

    ای کاش مسئولین بی لیاقت این کشوررامی کشت

  • ناشناس ارسالی در

    هر وقت هر مسولی. تعریف. از کنترل. قیمت. دیافراگم بودن کا لا می کنند بدانید اوضاع خراب اندر. خرابه. همش دروغ می گویند سعی کنید سرمایه خودتان. را حفظ. کنید

  • ناشناس ارسالی در

    وضعیت ماهم بهتر ازون مرد ایلامی نیست فقط رومون زیادهو واقعا ایران دیگه جای زندگ ی نیست

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر بیشعورت نفهم چرا خانوادت رو کش تی
    خب همتی رئیس کل بانک مرکزی و ر ئیس شورای عالی بورس وزیر اقتصاد دژپسند و ... اینا رو میکشتی بی عقل

  • ناشناس ارسالی در

    معلومه بخاطر بورسه بالاخره یه روزی مردم انتقام سخت خود را خواهند گرفت از این همه بی عدالتی و تبعیض مردم با تحریک دولت پو لشان را به بورس می آورند بعد چند ماه دول ت دوم جلوی ملت می ریزد به سود که هیچی طر ف بیش از80درصد اصل پولش را از دست می دهد بعد بخاطر بورس نبوده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها