|
کدخبر: 148477

پالایشی یکم امروز چقدر ریزش کرد

ریزش ارزش "پالایشی یکم" امروز هم ادامه داشت و ارزش واحد‌های این صندوق از ۱۰ هزار تومان به ۵۲۷۵ تومان کاهش پیدا کند.

بورس پالایشی یکم امروز چقدر ریزش کرد

صندوق پالایش یکم که با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه شد در دو هفته گذشته روند کاهش قیمت آن پر شتاب بود و هم اکنون قیمت سهم به ۵۲ هزار ریال رسیده و زیان ۵۰ درصدی به سهامداران خود تحمیل کرده است.

واحد‌های این صندوق امروز در بیشترین قیمت یعنی ۵ هزار و ششصد تومان معامله شدند و کمترین قیمت آن نیز در معاملات امروز ۵ هزار و صد تومان بود.

امروز هم طبق روال روز‌های معاملاتی گذشته ۴ نماد حاضر در صندوق پالایش یکم سرخ پوش بودند، شپنا با ۴.۸۲ درصد منفی، شتران با ۵ درصد منفی، شبریز با ۴.۳۹ درصد افت و شبندر با ۴.۹۴ درصد منفی امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه را به پایان رساندند.

امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با افت ۶.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۸.۹۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها