|
کدخبر: 147286

همکاری بورس و مجلس برای حل مشکلات بازار سهام

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس از همکاری مشترک سازمان بورس و کمیسیون اقتصادی مجلس برای حل مشکلات بازار سرمایه خبر داد.

بورس همکاری بورس و مجلس برای حل مشکلات بازار سهام

محسن علیزاده با اشاره به نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران بازار سرمایه به خانه ملت گفت: این جلسه با هدف ارائه راهکار مناسب برای بهبود و حل مشکلات بورس تشکیل و مقرر شد از حضور آنها در کمیته تخصصی بازار سرمایه بهره برده و مسائل دنبال تا در نهایت نقطه نظرات مثبت برای بهبود بازار به شورای‌عالی بورس ارائه شود.

وی افزود: پیشنهادات مطرح شده برای حل بحران بورس در راستای تهیه گزارش نظارتی ماده ۴۵ کمیسیون اقتصادی است که در حال تدوین توسط کمیسیون است و تلاش می‌شود حداکثر کمک به وضعیت بازارسرمایه شود. بخشی از مشکلات بورس به دلیل عدم فرهنگ‌سازی و عدم قرار دادن دانش بورسی در اختیار سهامداران است.

این نماینده مجلس ادامه داد: براین اساس تأکید و مقرر شد سازمان بورس با همکاری از طریق انعقاد قرارداد با سازمان صدا و سیما، فرهنگ‌سازی و آموزش بورس را دنبال کند. کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در حال بررسی موضوع ارتقای سواد مالی است تا آموزش‌های لازم در تمام رشته‌ها داده شود.

علیزاده گفت: کمیسیون اقتصادی در این جلسه تمام نقطه نظرات به‌خصوص گلایه سهامداران را منعکس کرد و مقرر شد مسئولان بازار سرمایه نیز با اهتمام بیشتری موارد را دنبال کنند تا در نهایت خطاها به حداقل رسیده و مردم کمتر دچار خسارت شوند و زمینه تقویت بازار فراهم شود.

منبع: بورس پرس
  • افشار ارسالی در

    آره مردم بی سوادن که سهم پالایش یکم را ا ز دولت خریدن و حالا تو پنجاه درصد ضرر هس تند.واقعا که خیلی رو دارید

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها