|
کدخبر: 145804

۱۲ افزایش سرمایه جدید در بورس

مجوز افزایش سرمایه زشریف ۳۶۲ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد

بورس ۱۲ افزایش سرمایه جدید در بورس

مجوز افزایش سرمایه ۲۰ درصدی شیران از محل انباشته صادر شد.

تصویب افزایش سرمایه وسبحان

مهم برای وبملت | مدیر امور مالی بانک ملت خبر داد: وبملت ۲۵ هزار میلیارد تومانی می‌شود. راه افزایش سرمایه از محل اندوخته تسعیر ارز بانک ملت هموار شد.

کاظم چاوشی، مدیر امور مالی بانک ملت  از هموار شدن مسیر افزایش سرمایه این بانک از محل اندوخته تسعیر داد.

 به گفته وی با توجه به صدور گزارش حسابرس قانونی برای صورتهای مالی ۶ ماهه بانک ملت و تعدیل بند کسری ذخایر مالیات بر اساس آرا اخذ شده از مراجع مالیاتی، گام مهمی برای اخذ تاییدیه حسابرس بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل اندوخته تسعیر ارز بانک ملت برداشته شد.

این مقام مسئول در بانک ملت گفت: طبق گزارش توجیهی تهیه شده مصوبه هیات مدیره بانک مبلغ پیشنهادی افزایش سرمایه حدود ۹۳ هزار میلیارد ریال که حتی با تایید ۵۰ درصد از پیشنهاد مذکور، بانک ملت شاهد افزایش سرمایه خوبی خواهد بود و سرمایه این بانک به بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: با این حساب سرمایه بانک که در ابتدای امسال ۵ هزار میلیارد تومان بود ۵ برابر خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که نماد بانک چه زمانی بازگشایی می‌شود، گفت: با توجه به مذاکراتی که با شرکت بورس انجام شده، قرار است امروز نماد بانک ملت بازگشایی شود.

غگرجی با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۱۵۵ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۵۰،۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۵۰۰۰۰ میلیون ریال، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شفاف‌سازی مهم بانک سرمایه: بازگشت به نامه با شماره پیگیری ۷۰۵۷۵۵ مورخ ۰۳‌/۱۰‌/۱۳۹۹ در خصوص پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه به استحضار می‌رساند بانک مرکزی ج.ا.ا به عنوان ناظر فعالیت بانک‌ها در راستای احیاء بانک سرمایه، این بانک را مکلف به تهیه گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۴.۰۰۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی نموده که متعاقب آن این بانک نسبت به تهیه طرح مزبور اقدام و به حسابرس محترم جهت اظهار نظر ارسال نموده است.

همانگونه که در پیوست‌های طرح پس از صفحه ۲۲ مشاهده می‌گردد، طرح با چند سناریو تهیه شده که تایید سناریوهای فوق منوط به اخذ مجوز از بانک مرکزی ج.ا.ا می‌باشد. شایان ذکر است افزایش سرمایه مذکور با ابهاماتی به شرح ذیل روبه‌رو بوده که این بانک تمامی تلاش خود را جهت رفع ابهامات، پیگیری و دریافت مجوز افزایش سرمایه از مراجع نظارتی ذیربط منجمله بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار نموده و به محض وصول نتیجه مراتب را از طریق سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی خواهد نمود.

۱‌- عدم خروج بانک از ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با توجه به گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه ارائه شده. ۲‌- عدم صدور مجوز جهت افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام برای شرکت‌های مندرج در بازار پایه توسط سازمان بورس و اوراق بهادار. ۳‌- لزوم معرفی شخص حقوقی معتبر به عنوان متعهد پذیره‌نویسی افزایش سرمایه بانک (متعهد پذیره نویس مکلف است در هنگام پذیره‌نویسی سهام جدید، مبلغی که باید پرداخت شود را به حساب کارگزاری واریز نماید.) ۴‌- عدم شمولیت تبصره ۲ ماده ۱۴۳ قانون مالیات‌های مستقیم به علت عدم پذیرش این بانک در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران.

تصویب افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی آریا ساسول از محل سود انباشته /عملیات اجرایی واحد جدید پلی اتیلن نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد. افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی «آریا» تصویب شد: ۹ماهه‌ای درخشان در راه است. صبح روز جاری مجمع فوق العاده شرکت پلیمر آریا ساسول برای افزایش سرمایه برگزار شد و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت به تصویب اکثریت رسید.

بحرینی در خصوص عملکرد دوره نه ماهه توضیح داد: در ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۹ آریا ساسول نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۳۳ هزار تن محصول بیشتر تولید کرده است، به این ترتیب هم قیمت و هم تناژ طی این مدت افزایش یافته و برای ۹ ماهه، صورت‌های مالی بسیار درخشانی پیش‌بینی می‌شود.

ونیکی بالاخره ثبت کرد: با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۱۰۶ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

در مجمع فوق العاده، لخانه تصویب کرد

دامین پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت. درصد افزایش سرمایه: ۱۹۰درصد. محل تامین: سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها.

فزرین با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۱۷۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶۵۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱،۰۸۰،۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۳۰۰۰۰ میلیون ریال، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    کسی میدونه شستا افزایش سرمایه داره یانه اگه داره چند درصد و کی قراره افزایش بده

  • ناشناس ارسالی در

    هرروز بیک بهونه مردم روگزاشتین سرکار زند یگیمان رانابود کردین خدا زندگیتان را به اتیش بکشونه من دوتا بچه معلول دارم خدا ا زتون نگزر

  • تقی جعفری ارسالی در

    والله شما آبروی چوپان دروغگو و تمام دزدان تاریخ دغل کاران فریبکاران دروغگویان تزویرگران و غارتگران سر گردنه در همه دنیا و از ازل تا ابد را خریدید وهمه شون را رو سفید کردید حیف این هیکل هاست که بیرون از خاک باشه!!؟؟

ارسال نظر