|
کدخبر: 144095

رشد بی نظیر بورس در کمتر از یک سال

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۸۵روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۹۳۵هزار واحد رشد، بازدهی ۱۸۲درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

بورس رشد بی نظیر بورس در کمتر از یک سال

در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در امسال و تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۸۵روز معاملاتی، تعداد یک هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۷۱۹میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۷۰هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال در ۲۹۸میلیون و ۵۹۸هزار و ۲۸۱دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۹۴۳ میلیارد و ۴۶۶ میلیون سهم به ارزش ۱۰۶۰۰ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال در ۱۱۰میلیون و ۷۳ هزار و ۶۸۴نوبت در بازار اول، ۷۹۲ میلیارد و ۶۹۶میلیون سهم به ارزش ۹۶۲۱ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال در ۱۷۵ میلیون و ۳۵۴ هزار نوبت در بازار دوم، ۱۰۹ میلیون برگه به ارزش ۱۰۷هزار و ۸۴۸میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۳۴۶ نوبت در بازار بدهی، ۷۵۸ میلیون قرارداد به ارزش ۱۷ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال در ۴۸۱ هزار و ۱۵۷نوبت در بازار مشتقه و ۶۱میلیارد و ۶۸۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۳۵۹ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۵۶۱ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با ۹۳۵ هزار و ۱۵واحد رشد، معادل ۱۸۲درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۰۲ هزار و ۸۴۵ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۷۹۷هزار و ۳۲۴ واحدی به ترتیب ۱۹۴ و ۲۵۷۱ درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    تورو خدا به داد سهام داران سیتا وسپهر.وب گیلان برسید .حقوقی جلوی رشدو میگیره.ما د ردمونوبه کی بگیم

  • m ارسالی در

    شما با این خبر های کذب بیشرفی خود را تای ید می کنید
    چرا من و اکثر ملت بعد از هفت ماه هنوز40 درصد در ضرریم؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر