|
کدخبر: 142313

پیش ‌بینی بورس پس از شب یلدا

با وجود روند نزولی شاخص بورس در هفته اخیر، امکان دارد در هفته آینده روند شاخص بورس بهتر شود؟ آیا شاخص بورس یک روند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟

بورس پیش ‌بینی بورس پس از شب یلدا

با وجود روند نزولی شاخص بورس در هفته اخیر، امکان دارد در هفته آینده روند شاخص بورس بهتر شود؟ آیا شاخص بورس یک روند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟ آخرین اخباری که به نظر می‌رسد در روند احتمالی هفته آینده بازار سهام اثر دارند عبارتند از:

ـ وزارت خزانه‌داری امریکا از اعمال تحریم علیه چهار نهاد به اتهام انتقال محصولات پتروشیمی ایران خبر داد.

ـ سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی در جلسه اخیر این نهاد خبر داد.

ـ وزیر اقتصاد با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم مگر به غیر از ضرورت، افراد برای سهام عدالت سهامداری کنند و اساسا از منافع کوتاه مدت و بلندمدت آن بهره‌مند شوند، گفت: با انتشار گزارشات شرکت‌ها و مشخص شدن میزان سودآوری قابل توجه بسیاری از این شرکت‌ها، انتظار داریم شاهد رونق هرچه بیشتر بازار باشیم.

ـ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه مسئولیت نهایی سود و زیان در بازار سرمایه به عهده خود سهامدار است، به سهامداران توصیه کرد: قبل از ورود به این بازار، خود را مجهز به دانش کافی در این خصوص کنند و جهت مشاوره نیز صرفا به محل‌هایی که مجوز سازمان بورس را دارند مراجعه کنند تا دچار زیان نشوند.

ـ سخنگوی دولت با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال آینده رشد اقتصادی بیش از ۴ درصد را شاهد خواهیم بود.

ـ رئیس‌جمهوری با بیان اینکه به سختی و وسواس مذاکره می‌کنیم اما اگر امضا کردیم به عهدمان وفادار خواهیم ماند، گفت: همه تلاش دولت این است که این واکسن در داخل کشور تولید شود و دنبال آن هستیم واکسنی که در دنیا وجود دارد را خریداری و به موقع وارد کشور کنیم.

علاوه بر این اخبار، اخبار امیدبخش از نشست مشترک برجام و اعلام پذیره‌نویسی‌های جدید در بورس نیز کمی چشم‌انداز بورس را برای سهامداران امیدوارکننده کرده است.

در همین مورد هرچند محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه معتقد است تا حدود دو هفته دیگر حالت نوسانی بورس ادامه دارد و شاخص کل در محدود یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد حمایت می‌شود، اما سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه گفته است: احتمالا هفته بعد بازار سهام متعادل است و احتمالا روند تعادلی بازار سهام رو به بهبودی باشد.

آیا بازار سهام طبق انتظار عمل خواهد کرد و هفته آینده شاخص بورس یک روند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    گمشین پول مردم را گروگان گرفتین هر روز ی ه دروغ

  • غلامرضا ارسالی در

    تا۱۲۰۰بورس میره پیشبازاصلاح .

  • ناشناس ارسالی در

    سر سگ تو روح وزیر اقتصاد که همه چیز هست غیر وزیر اقتصاد

  • علی محمد ارسالی در

    نمی دانم چقدر داده که این وزیر دزد را عو ض نمی کنند ..رانت اطلاعات ....بالا و پای ین کردن سهام ها ....شرط و شروط بیخود در بورس ....قفل سهامهای دارای متقاضی ....عد م ایجاد تسهیلات تحول بورس ...و عدم اقدام در بروز رسانی نرم افزار ها و سخت افزار بورس که یک پایه اقتصادی خوب برای مردم و شرکتهای تولیدی به حساب می آید ...از مص ادیق جرم و مجرمیت این وزیر بی لیاقت پوفی وز است .... حالا مردم را به طرف سایت های قمار بازی می برند ........یا علی از تو مدد

  • ناشناس ارسالی در

    قالیباف اصل غلط کرد سه وزیر اقتصاد و نفت و صنعت غلط کردند اصلا دولت دزد غلط کرد که ملت ضعیف را در بورس چپاول کردند و راه نوسانگیر و رانتخوار رو بیشتر هموار کردن د تا بیشتر جیب مردم مورد دستبرد قرار گیر د مثلا نماد ثشاهد را ببینید در مرداد ران تخورها و نوسانگیر ها در سقف خارج شدند و مردم عادی ورود کردند و انداختن به مردم ض عیف و اکنون از کف داشت ضرر ها رو کاهش می داد طی چند روز الاکلنگ بازی امید مردم و سرمایه انها را پودر کردند البته عده ای هم با ضرر ۷۰ درصد خسته شدند خالی کردند ا ین اخطار را جدی بگیرید شاید عده ای صبور باشند یا پول اضافی داشته باشند و بورس تف رجگاه آنها باشه اما عده ای همه سرمایه و پس انداز کار گری بوده چه بسا وام بوده و خود بخوان حدیث.. بنابر این اگر افرادی ب ر اثر فشار هیجانی به بانک ها و سازمان بو رس و سرمایه مسئولین بورس حمله کردند و عق ده خودشان را خالی کردند کسی از این ملت خ سته گله نکند چون حال مردم از این همه کلا ه برداری و دروغ خراب است و مردم فهم و شع ور دارند با شعورشان بازی نکنید چون ممکن است با تمام هستی شما بازی کنند. این اخطا ر را به جهت علاقه به نظام ارسال کردم تا مسئولین دلسوز و سالم نظام به مسئله توجه کنند و جلو خسارت اجتماعی و سیاسی و اقتصا دی و امنیتی را بگیرند.

  • ناشناس ارسالی در

    بنده خدایی رفته بود سازمان هواشناسی ادعا کرده بود با همسرم موفق شدیم یک هواشناسی صد درصد دقیق را پیش بینی کنیم و نیاز به هیچ گونه دستگاه و امکانات هم نداریم و چ ک ضمانت هم میدهیم قرار می گزارند تا در ه فته جاری تست کنند اقا و خانم رو با احترا م و تشریفات در جلو دوربین و اینکه این خب ر مهم را رسانه ای و به کل دنیا مخابره کن ند کارشناسان از اقا می پرسند این هفته وض عیت هوا رو پیش بینی کن اقا می گوید این ه فته بارانی است و خانم می گوید این هفته ب ارانی نیست ....گرفتی حالا حکایت این کارن شناس های بازار ساز همینه این احمق ها را دیگه اجازه ندید اصلا به رسانه پا بگذارند چون مردم دیگه می دونند مقصر کیست خدا حا فظ بورس ....

  • غلامرضا ارسالی در

    جنایات قالیباف اصل‌ درحق سهامداران درپیش گاه ملت زیادن من جمله بالاپایین بردن شاخ ص کل جهت تامین کسری بودجه دولت دادن ران ت اطلاعاتی به سهامدارحقوقی بهره بردن شخص ی ازبازارسرمایه و....و.....آیا موقع معرف ی وی وعواملش بدست نهادهای امنیتی فرانرسی ده جواب نه دلیل منفعت کل حاکمیت .

  • ناشناس ارسالی در

    هر چی می کشیم از دست وزیر اقتصاد خوانه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها