|
کدخبر: 142149

پر سود‌ترین سهام امروز بورس معرفی شد

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع شیمیایی سینا، کشت و صنعت چین چین و سایپا شیشه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری آوا نوین، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس پر سود‌ترین سهام امروز بورس معرفی شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۴هزار و ۸۷۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۳هزار و ۴۵۴واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۱۳میلیارد و ۴۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۳هزار و ۸۶۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۷۱۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع شیمیایی سینا، کشت و صنعت چین چین و سایپا شیشه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، سالمین و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۲۸۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۰۴۷میلیارد تومان در ۷۶۸هزار نوبت، آیفکس ۳۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۱۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری آوا نوین، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت لاوان، صنعتی بهپاک و تولید ژلاتین کپسول ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها