|
کدخبر: 141677

مشکلات بازارگردانی بورس بررسی می شود

عضو شورای عالی بورس با اشاره به جلسه بررسی مشکلات بازارگردانی گفت: دستورالعمل بازارگردانی نیاز به بازنگری دارد که نتیجه به‌ اطلاع فعالان، سازمان بورس و بورس‌ها خواهد رسید.

بورس مشکلات بازارگردانی بورس بررسی می شود

سعید اسلامی بیدگلی با اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات فعالیت بازارگردانی در توییتر اعلام کرد: فعالان این حوزه حرف‌های بسیاری داشتند. به نظر می‌رسد دستورالعمل بازارگردانی نیاز به بازنگری دارد. نتیجه نشست را به‌اطلاع فعالان بازار سرمایه، سازمان بورس و بورس‌ها خواهیم رسانید.

 

منبع: بورس پرس
  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدمت دوستان
    امروز داشتم در خ صوص ماهیت عرضه اولیه فکر می کردم یادم به برجام افتاد دیدم یک ارتباط عمیقی وجود د ارد به این شکل پذیرش برجام عزت کشور را ه دف گرفته و سراسر باخت بود و رهبری و مردم رو تحت فشار وادار کردند حمایت کنند و چن د وقتی است همین سیاست خرید عرضه اولیه هم که دست اندازی به رشد بورس هست و عامل من فی شدن بازار عزت سهامدارا رو هدف گرفته ب ه خاطر ۷ یا ۵۶ یا ۷۷ سهم مردم هجوم میارن برای فروش سهام بنیادی که چند روزی پشت س ر هم بتونند از عرضه اولیه مثبت بخورند غا فل از اینکه کل بازار مثلا به مقدار تمام پرتفوی یعنی میلیون ها تومان هر نفر منفی میشه که بازار امادگی لازم برای خرید عرضه اولیه پیدا کند و این طعمه گزاری فریبنده سرتاسر مکر و حیله گری است ....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها