|
کدخبر: 141409

بورس امسال چقدر بازدهی داشت؟

بازدهی امسالِ بورس به ۱۹۴ درصد رسید.

بورس بورس امسال چقدر بازدهی داشت؟

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۵روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۹۹۳هزار واحد رشد، بازدهی ۱۹۴درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در امسال و تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۵روز معاملاتی، تعداد ۱۶۸۱میلیارد و ۱۸۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۴۰۹هزار و ۶۲۴میلیارد ریال در ۲۸۲میلیون و ۵۷۰هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۹۳میلیارد و ۶۶۴میلیون سهم به ارزش ۱۰۰۳۵هزار و ۸۰۲میلیارد ریال در ۱۰۴میلیون و ۱۸۱هزار و ۳۹۴نوبت در بازار اول، ۷۲۸میلیارد و ۹۲۷میلیون سهم به ارزش ۹۰۰۱هزار و ۲۶۱میلیارد ریال در ۱۶۶میلیون و ۶۴۳هزار و ۳۱۹نوبت در بازار دوم، ۱۰۴میلیون برگه به ارزش ۱۰۲هزار و ۹۳۱میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۱۸۴نوبت در بازار بدهی، ۷۴۸میلیون قرارداد به ارزش ۱۶هزار و ۹۵۳میلیارد ریال در ۴۲۸هزار و ۳۹۳نوبت در بازار مشتقه و ۵۷میلیارد و ۷۳۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۵۲هزار و ۶۷۸میلیارد ریال در ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار و ۷۱۳نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲هزار و ۹۰۰واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با ۹۹۳هزار و ۳۱۷واحد رشد، معادل ۱۹۴درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۴۹هزار و ۶۱۱واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۹۰۰هزار و ۷۰۷واحدی به ترتیب ۲۰۷ و ۲۶۶۶درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها