|
کدخبر: 138251

مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

با تصمیم امروز هیات مدیره، مدیرعامل بورس تهران بعد از چند هفته رایزنی و مطرح شدن نام چند نفر، امروز معرفی و علی صحرایی برای دو سال آینده ابقا شد.

بورس مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

در حالی تعیین مدیرعامل بورس تهران از اوایل ماه گذشته به یکی از موضوعات مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته بود که بعد از برگزاری چند جلسه هیات مدیره در هفته‌های قبل، امروز بالاخره این ابهام برطرف و علی صحرایی برای دو سال دوم ( از اوایل مهر ۹۷ ) در سمت مدیرعاملی بورس تهران ابقا شد.

پبش از این نام چند گزینه مطرح و برخی نامزدها هم اقدام به ارائه برنامه کرده بودند اما در نهایت هیات مدیره بورس تهران بعد از رایزنی‌های متعدد، تصمیم گرفت صحرایی در ساختمان سعادت آباد ماندگار شود.

وی مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه صنعت نفت و کارشناسی ارشد را از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکترای حرفه‌ای عالی مدیریت کسب و کار با گرایش حسابداری(DBA) را اخذ کرده است.

صحرایی مرداد ۷۷ در سازمان کارگزاران بورس در سمت کارشناسی مدیریت بررسی سهام و طرح‌ها و اردیبهشت ۸۱ در سمت کارشناس مسئول بازرسی و بازار قرار گرفت. پس از آن در مرداد ۸۳ در سمت کارشناس مسئول عملیات و نظارت بر بازار حضور یافت.پس از تصویب قانون جدید بازار و شکل گیری ساختار جدید بازار سرمایه، در اسفند ۸۵ با سمت مدیر بازار به فعالیت در بورس تهران ادامه داد. سپس از آذر۹۰ تا مهر ۹۷ معاونت بازار را برعهده داشت.

ترکیب هیات مدیره جدید بورس تهران شامل مهدی سدیدی از صندوق بازنشستگی بانک ها، محمدرضا محسنی (مدیرعامل سابق سپرده‌گذاری مرکزی) از بانک آینده، علی شیرازی از سرمایه‌گذاری صبا تامین، جواد عشقی نژاد از سرمایه‌گذاری اهداف، بوستانی از کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، امیری از سرمایه‌گذاری تدبیر و امیر تقی‌خان تجریشی از سرمایه‌گذاری توسعه ملی هستند.

منبع: بورس پرس
  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به هر چی رانت خوار اطلاعاتی...که حق الناس کنند

  • علی ارسالی در

    دست از رانت خواری بردارید

  • ناشناس ارسالی در

    سر سگ تو روحش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها