|
کدخبر: 137302

عرضه اولیه جدید بورسی در راه است! + جزئیات

مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان اعلام کرد: عرضه اولیه سهام شرکت پالایش قطران زغال سنگ در بورس در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

بورس عرضه اولیه جدید بورسی در راه است! + جزئیات

«جواد اوجی» روز سه شنبه افزود: شرکت پالایش قطران زغال سنگ یکی از شرکت های فعال در زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا است که ۶۰ درصد سهام آن در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دارد و ۴۰ درصد آن نیز در مالکیت ذوب آهن اصفهان است و با توجه به تکمیل فرایندهای قانونی برای ورود این شرکت به بازار سرمایه، شرکت پالایش قطران زغال سنگ به زودی وارد بورس می شود.

وی ادامه داد: این شرکت با پالایش پسماند شیمیایی واحدهای کک سازی (قطران زغال سنگ)، محصولاتی از جمله روغن های سنگین، نیمه سنگین، نفتالین و همچنین پوشش های نواری داخلی و خارجی خطوط انتقال نفت و گاز را تولید می‌کند.

به گفته اوجی، در حال حاضر ۲ شرکت حفاری شمال و نفت بهران، از زیرمجموعه های هلدینگ انرژی گستر سینا در بازار سرمایه فعالند و شرکت پالایش قطران زغال سنگ، به عنوان سومین شرکت این هلدینگ، بزودی وارد بازار سرمایه خواهد شد.

شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) ۱۸ هزار ۵۹۷ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد رسید.

 

 

منبع: ایرنا
  • مهدی ارسالی در

    دیگه هیچ کس فریب شمارو تو بورس نمی خورند .زهی خیال باطل..طعمه می ریزین بعد دوبراب ر پول مردمو میدوزدین. لعنت برشما.

  • ناشناس ارسالی در

    ول کنید این عرضه اولیه هارو حال روز عرضه اولیه ها یی که امسال عرضه شده برید ببینید همه شدن قیمت اولشون خوب هر که مشتاقه بره بخره اینارو

  • ناشناس ارسالی در

    عرضه اولیه های امسال بازدهی در حد کارمزد داشتن یکم دولت خجالت بکشه

  • ناشناس ارسالی در

    همون قبلیا که ملت کلی تو ضرر هستن جمع کنید عرضه اولیه پیشکش

    • محمدرضا ارسالی در

      خدا لعنتتون کنه با این بورستون، همش دزدی میکنید از مردم بیچاره، خدا لعنتتون کنه ب حق علی

  • طیبه شفاعی ارسالی در

    مرگ بربورس

ارسال نظر