|
کدخبر: 136053

فروش سهام عدالت متوقف شد؟

در جریان معاملات این هفته در حالی که ارزش سهام عدالت روند صعودی داشت و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد کرد اما این رشد در حالی است که فروش سهام عدالت متوقف شده است.

بورس فروش سهام عدالت متوقف شد؟

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت ۱۱ میلیون تومان بود اما به دلیل رشد حدود ۱۰ درصدی شاخص کل، سهام عدالت نیز رشد کرد و در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

روند صعودی سهام عدالت با شروع معاملات هفته شروع شد اما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این روند صعودی بیشتر از روزهای قبل بود.

در حالی که ارزش سهام عدالت در حال رشد بود فروش این سبد در بازار سهام متوقف شد، زیرا برخی از فعالان و تصمیم‌گیران بازار سرمایه می‌گویند با فروش سهام عدالت عرضه در بازار سهام زیادتر می‌شد و این عرضه باعث سیر نزولی شاخص کل بود.

ارزش ۱۲/۵ میلیون تومانی سهام عدالت در حالی است که قبل از دوره اصلاح قیمتی بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت حدود ۲۱ میلیون تومان شده بود و با شروع دوره ریزش بازار سهام ارزش این سبد حتی تا کانال ۱۰ میلیون تومان نیز ریزش کرد.

با رشد شاخص کل بازار سهام و همچنین رشد نمادهایی مانند فولاد، فملی، پالایشی‌ها، فارس، و نمادهای بانکی ارزش سبد سهام عدالت نیز رشد خواهد کرد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر