|
کدخبر: 135430

بورس وارد صف فروش ۳۰۰۰ میلیاردی شد

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۱۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

بورس بورس وارد صف فروش ۳۰۰۰ میلیاردی شد

تا این ساعت از معاملات بورس امروز بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، وملی و خزامیا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید شپنا، بترانس و شتران در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۴۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۵۷۰میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۹نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۱۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۶۶۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۶هزار و ۱۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۸۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۲۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس70

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها