|
کدخبر: 134162

تصمیمات بورس با تاس گرفته می‌شود؟! + فیلم

سال‌هاست که بازار سرمایه ایران از بی‌تصمیمی رنج می‌برد. بسیاری از مشکلات ساختاری اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و قانونی گریبان بازار را گرفته است.

بورس

بورس‌های چهارگانه ما حداقل شباهتی به آنچه در دنیای مالی «بورس» می‌نامند ندارد. دستکاری و کنترل قیمتی در کنار اعمال سلیقه‌ای قوانین به صورت سیستماتیک، عملا این نهادها را از کارکردهای اصلی خود دور کرده است.

تصمیمات عجیب و غریب به کرات اتخاذ می‌شود و طبیعتا پس از مدتی لغو می‌شوند. این تصمیمات در چند ماه اخیر به طرز قابل توجهی بیشتر شده‌اند و به نظر می‌رسد مدیران بورسی زیر فشارهای مختلف، گیج شده‌اند!

تنها گزاره‌ای که به ذهن خطور می‌کند این است که تصمیمات با تاس ریختن گرفته می‌شود!

 

منبع: اکو ایران
  • بیچارهشده‌بورس ارسالی در

    ای کاش تصمیمات را با تاس می گرفتند آیا میدانید چرا به هر کسی که رجوع می کنید منطق دو طلبکار می شود

  • دق‌مرگ،شرمنده ارسالی در

    در هر کشوری قانون برخورد با تخلف طوری با شد که بازدارنده نباشد جرایم به‌گونه‌ای باشد تخلف میلیارد برابر ارزش انجام دادن داشته باشد هر کسی هر گونه دلش بخواد بیاد و برود مقام دولتی بالاتر در پشت مقام پ ایینی خود را پنهان کند و تخلف از پایین ب ه بالا همانند مقام زیاد شد یا همانند حوض پله ای از بالا به پایین سر ریز کند، بای ستی در آینده نزدیک منتظر روزهای خیلی بد تر بود دولتی در بورس جیب قشر ضعیف را برا ی تامین بودجه و حفظ ارزش پول ملی خالی می کنه جیب سرمایه دار راپر آن هم در این وضع یت اقتصادی با دروغ پشت دروغ دار مردم را دق میده لطفاً شما بفرمایید چیکار باید ک رد ممنون

ارسال نظر