|
کدخبر: 131823

بورس باز هم سقوط می‌کند؟

با وجود مثبت بودن شاخص کل بازار سهام در روز گذشته اما روند بازار سهام امروز به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز نزولی شد.

بورس بورس باز هم سقوط می‌کند؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز حدود دو درصد ریزش کرد و کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد.

از نگاه فعالان بازار سهام، عوامل زیادی از جمله کاهش قیمت ارز و ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه باعث ریزش شاخص کل بازار سهام شدند، زیرا کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم‌ خریداری کرده بودند می‌خواستند امروز با شروع بازار نوسان‌گیری کنند و به همین خاطر حجم عرضه در بازار سهام زیاد شد.

ارزش معاملات بورس ۴۰۰۹ میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس ۱۸۲۷ میلیارد تومان بوده است و همچنین گروه خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات ۵۸۴ میلیارد تومان، ۴۳۹ میلیارد تومان و ۴۲۳ میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معاملات را داشته‌اند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام در مواردی صف‌های فروش بازار سهام جمع شد و سهم‌های مانند وبصادر، خساپا، فولاد و فملی حمایت شدند و صف‌های فروش آنها جمع شد اما به روند بازار سهام به سیر نزولی خود ادامه داد و دوباره عرضه در بازار بیشتر شد.

روند بازار سهام با وجود مثبت شدن دیروز شاخص کل بازار سهام تغییر نکرده و در ادامه روند نزولی دیروز امروز نیز عرضه در بازار سهام زیاد شد و به نظر می‌رسد روند نزولی بازار سهام ادامه دارد و نوسان‌های مثبت حاکی از شروع روند صعودی بازار سهام نیست.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر کسی ک این بازی سرمردم در اورد سر مایه هایمان نابود ش نماد خپارس 2روز بسته شد ه چرا با 15درصد منفی باز میشود خدا ل عنت کند این مدیران شرکتها و مدیران دزد ب ورس را همگی باهم زد و بند کردند مملکت بی صاحب یک مشت دزد ک خدا زندگیتان را سیاه کند

  • ناشناس ارسالی در

    مسوولین برای آخرین بار ثابت کردند که نباید به حرفشان اعتماد کرد اگر با سرمایه اندک باقی مانده ام همان دلار وکالا وحتی کود خریده بودم اینطور خانه خراب نشده بودم من وامثال من امیدواریم همین حق های ما مردم بی پناه گلوی مسوول فاسد ودزد را بگیره.

ارسال نظر