|
کدخبر: 131271

بورس قطعا صعودی می شود!

«اگر ریسک تازه‌ای به این بازار وارد نشود، قطعا بازار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت.» این پیش‌بینی صریح علیرضا عسکری مارانی، کارشناس باسابقه بازار سرمایه است.

بورس بورس قطعا صعودی می شود!

در سه ماه اخیر شاخص بازار سهام به صورت میانگین بیش از ۱۰ درصد افت داشته است و در برخی از نمادها میزان افت طی این مدت حتی از ۵۰ درصد هم عبور کرده است. با این حال برخی از کارشناسان از آینده امیدبخش این بازار سخن می‌گویند.

علیرضا عسکری مارانی، کارشناس باسابقه بازار سرمایه گفته است: «اگر ریسک تازه‌ای به این بازار وارد نشود، قطعا بازار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت.»

وی توضیح داده است: اگر ریسک تازه‌ای به این بازار وارد نشود، قطعا بازار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت. سران سه قوه باید همدل در این شرایط کرونا و تحریم تصمیماتی بگیرند که که مردم بتوانند در بازار احساس امنیت کنند و پس انداز‌های خود را به این بازار وارد کنند. و اگر رویه‌ها را بهبود ببخشند قطعا بازار خوبی در آینده خواهند داشت.

بر اساس تصمیماتی که در دولت و مجلس گرفته شده است، به نظر می‌رسد که نگاه برگشته است و با دقت بیشتری به روند‌های بازار نگاه می‌شود. ضمن اینکه افزایش اختیارات سازمان بورس به نحوی که رئیس سازمان بورس در جلسات دولت حاضر شود، می‌تواند نقش مهمی در آینده بازار سهام داشته باشد. حضور رئیس سازمان بورس موجب دفاع از حق سهامداران می‌شود تا بتواند مانع از ورود ریسک‌ها از دیگر بخش‌های دولت به بازار سرمایه شود.

منبع: دنیای اقتصاد
  • مظفر ارسالی در

    پس امیدوار به این سهم های پالایشی باشیم؟

  • معمولی ارسالی در

    فکرکنم این کارشناسا میخوان بگن سقوط میگن صعودچون تا لعان که داریم واد ماه چهارم میشیم فقط داره ار سرمایهامون کم میشه‌..د وروز مثبت یه هفته منفی‌.جالب اینجست که ر وزای مثبت حجم مبنا پر نمیشه ولی روزای من فی همان ساعات اول حقوقی جان بر کف حجم مب نارو پر میکنه‌...هااااایی بارکلااااا حقو قی جااان ‌هااااای بارکلا‌..

  • محمدرضاسلام ارسالی در

    سلام دولت محترم لطف کند جیب سهامداران را نزند کمک کردن پیش کش

  • Majid ارسالی در

    یعنی یک گشایش اقتصادی دیگری در راه است .
    واقعآ در عجبم که کارشناسان محترم با اینکه میدونند تحلیل و تفسیرشان هیچ ت اثیری نداره و بازار بصورت دستوری اداره م یشه ولی بازم به خودشان زحمت میدن و ...

ارسال نظر