|
کدخبر: 129079

پیش ‌بینی ویژه از بورس این هفته

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه سنگین در نمادهای شاخص‌ساز با افت ۲٫۵ درصدی همراه شد.

بورس پیش ‌بینی ویژه از بورس این هفته

با شروع معاملات امروز بازار سهام کلیت بازار سهام روندی نزولی پیدا کرد و شاخص کل متاثر از عرضه سنگین در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۲.۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد رسید.

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلایل افت شاخص کل بازار سهام گفت: در وهله اول با نزدیک شدن به انتخابات امریکا به دلیل بیشتر بودن شانس بایدن ریزش دلار محتمل‌تر می‌شود و دومین دلیل گمانه‌زنی‌ها در رابطه با استیضاح رئیس‌جمهوری نیز جو هیجانی بسیار زیادی را به بازار سهام امروز منتقل کرد و به نظر می‌رسد خبر استیضاح روحانی اصلی‌ترین دلیل بازار سهام برای روند نزولی است.

او در ادامه گفت: فعلا تا انتخابات امریکا روند بازار سهام نوسانی است اما احتمالا در روزهای آینده روند بازار به سمت مثبت بازمی‌گردد. به احتمال زیاد در پایان بازار فردا یا پس‌فردا صف‌های فروش جمع می‌شوند و تقاضا در بازار افزایش پیدا می‌کند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • امید ارسالی در

    پیش بینی بورس یعنی کشک. اینقدرم باپیش بی نی باسرمایه مردم بدبخت بازی نکنید.

  • محسن ارسالی در

    یه تحلیلگر بزرگ بازار سرمایه میگه حتی بی ست دقیقه دیگه بازار هم قابل پیش بینی نیس ت. چه برسه به دو دقیقه دیگه. بنابراین به تره شما هم اینقدر هم خوتون هم بقیه رو مس خره نکنید. سه روزه ده تا کارشناس آوردید گفتن امروز پالایشی ها بالا میرن . الان ب بینید چجوری صف فروشن

  • ناشناس ارسالی در

    دادستان محترم کل کشور سازمان محترم بازرس ی پس شما کجایید ملت به کجا رجوع کنند بور س رها شده بی صاحب است اگر خدای ناکرده مر دم جنون بگیرتشان دست به عمل ناشایست بزنن د مقصر شماها هستید که فقط نظاره میکنید ا ین بازار باید تعطیل شود اخر با روح و روا ن مردم داره بازی میشه..

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام به جد می گویم اگر حضرت اقا مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مراجع در مقابل این بی نظمی و ظلم و جفای یکطرفه دولت و سازمان بورس کوتاه بیایند اعتماد مردم به طور کامل سلب خواهد شد چون به طور متوسط از هر خانواده یک یا چند نفر در بورس حضور دارند و متضرر شده اند چگونه بازار اجناس چند برابر شده حال سهام همین شرکت ها و بازارها رو دستوری پایین نگهداشته اند.
    خواهش میکنم این مطلب را به محضر مقام عظمای ولایت برسانید مردم دیگر دروغ و بازی کثیف دولت و سازمان بورس و نوسانگیرها را نمی توانند تحمل کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    کارشناسای اجاره ای برای توجیه عملکرد و ط بیعی جلوه دادن بازار سازمان بورس مردم را بیچاره کرده است خدا خسران دنیا و اخرتتا ن را بیافزاید

  • ناشناس ارسالی در

    هشدار جدی به مسئولان
    اخیرا گزارش شده بعضی سهامداران به ناهنجاری هایی گرفت ار شده اند که متوجه سلامتی خود و دیگران نیستند و بیم آن می رود به خود یا اطرافیا نشان یا به مردم صدمه وارد کنند
    عل ائم آنها عبارت است از
    پرخاش ، با خ ود صحبت کردن (خودگویی)، گریه های ناگهانی ، با مشت به صورت خود زدن، فحاشی، اعتیاد در صف نشینی های غیر معمول، بی خوابی و حو اس پرتی، اختلال در نماز خواندن و فراموشی و استرس، کم حوصله شدن، عدم تمایل به ملا قات دوستان نقشه های خطرناک برای عاملان ب ورس و جنون ناگهانی و غیره...لطفا اطلاع ر سانی ناظرین سازمان بازرسی دانشگاه علوم پ زشکی و دفتر مقام معظم رهبری

  • عودالله ارسالی در

    آبان میریزه بهم .مال باخته زیاده

ارسال نظر