|
کدخبر: 126480

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دوهزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۳۸۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

بورس  سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس

در ساعت ۹ و ۳۰ جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دوهزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «ونیرو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۳۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وآیند»، «وسپهر» و «خودرو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود دوهزار میلیارد تومان (۷۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دوهزار و ۱۰۰میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف عمران و توسعه شاهد (ثشاهد) به ۴.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۵۸۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۷ درصد از هشت هزار و ۲۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دوهزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۵۳ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و ۵۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

 

 

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها