|
کدخبر: 125020

خبری که سرعت رشد بورس را گرفت!

هرچند بازار سهام امروز روند مثبتی را آغاز کرده بود اما در میانه‌های بازار با انتشار خبری درباره ممنوعیت جدید در بازار سهام سرعت رشد شاخص معکوس شد. آیا این دو اتفاق با هم ارتباطی داشتند؟ از نگاه برخی فعالان بورس این هم‌زمانی بی‌ارتباط نبوده است.

در دقایق ابتدایی شروع به کار بازار سهام در امروز ناگهان اعلام شد که ناظر بازار سهام نوسان‌گیری روزانه در بورس را ممنوع کرده و از این پس فروش سهام خریداری شده در همان روز امکانپذیر نیست.

هرچند بازار سهام امروز روند مثبتی را آغاز کرده بود اما در میانه‌های بازار با انتشار این خبر مورد اشاره، سرعت رشد شاخص بورس معکوس شد. آیا این دو اتفاق با هم ارتباطی داشتند؟ از نگاه برخی فعالان بورس این هم‌زمانی بی‌ارتباط نبوده است.

برخی از فعالان بورس با انتقاد از این تصمیم در توییتر نوشته‌اند که با خبر ممنوعیت نوسانگیری روزانه ظاهرا شوکی به معاملات وارد شده و ایکاش در تصمیم‌گیری‌ها همه جوانب را در نظر بگیرند.

هرچند میزان رشد شاخص بورس امروز تا بیش از یک درصد هم رسیده بود اما تا لحظه انتشار این خبر، دیگر میزان رشد شاخص به کمتر از یک درصد کاهش یافته است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • محمد ارسالی در

    آقا شما که رسانه هستید حرف مردم رو به گوش مسولین کشور برسونید،مردم به دولت و حکومت اعتماد کردن اومدن تو بورس یه فکر اساسی برای این مردم بکنید نه اینکه هر روز یه خبر منفی بگذارید و شرایط رو وخیمتر کنید بخدا سهامداران خرد دیگه دارن نابود میشن

  • محمد ارسالی در

    سلام دوستان
    هرکس کارگزاری آگاه دار ه،لطفا بره توی باشگاه مشتریان کارگزاری آ گاه در قسمت معرفی معرف میتونید کد GH1471 را بزنید و از ۱۵ درصد تخفیف در کارمزد م عاملات برخوردار بشین.و هم ۴۰۰ امتیاز جای زه بگیرید.
    ممنون

    • ناشناس ارسالی در

      ک امتیاز به توهم برسه

  • حسین ارسالی در

    باسلام هیچکس میداند وساپا چرا اینقدر منف یست

    • دانشمند ارسالی در

      چون پدرش خساپا ضعیف شده

  • حسن ارسالی در

    اگر ممنوعیت نوسانگیری هفتگی می شد خیلی ب هتر بود یکی از رانت خواری ها نوسانگیری ا ست

  • ناشناس ارسالی در

    بورس یعنی رانت.

  • کارگر ارسالی در

    سلام کسی خبر داره چرا بانک ملی واریز نداره دو ماهه هیچی به حسابم واریز نکرده دو هفته پیش کارگزارش گفت 107 میلیارد فوخته شذ وبه حساب همه واریز میکنیم اما دریع از یک ریآل که به کسی بدهد

  • مهدی ستارزاده ارسالی در

    با سلام
    مدتی است که سهمدارعمده وتوصا بصورت انحصاری وترفندهای کامپیوتری مانع از انجام خرید و فروش این سهم شده و دارندگان خرد پا را زمین گیر کرده است
    ضمن حمایت از تمام قوانین اخیر بورس که در راستای سالم سازی فضای تجارت در بورس صورت گرفته ،اگر قوانینی جهت جلوگیری مسدود شدن سهم توسط صف فروش به اجرا دراید بسیار موثر و منصفانه بوده و موجب خرسندی است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها