|
کدخبر: 121523

چه میزان از سهام ثامید عرضه اولیه شد؟

امروز چهارشنبه مورخ ۲۲ مردادماه، تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "توسعه و عمران امید" با نماد ثامید در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

بورس چه میزان از سهام ثامید عرضه اولیه شد؟

در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "توسعه و عمران امید" به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات" گروه وطبقه"فعالیت های فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای"در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " ثامید " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

 

براساس این گزاش، تعداد ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و تعداد ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۵۱۰ هزار سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، جمعا معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "توسعه و عمران امید" با (نماد ثامید) به قیمت هر سهم ۱۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران، تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۴۳ شرکت رسید و به ارزش بازار بیش از۶۱ هزارو ۸۰۴ میلیارد ریال افزوده شد.

شرکت "توسعه و عمران امید" با (نماد ثامید) با ثبت بیش از ۵میلیون و ۱۸۰ هزار کد معاملاتی در این عرضه اولیه شرکت کردند و حداکثر تعداد ۴۶۵ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها