|
کدخبر: 119746

پیش‌ بینی بورس امروز (۹۹/۰۶/۱۲) / بازار دوباره منفی خواهد بود؟

آنطور که به نظر می‌رسد با توجه به نظر کارشناسان امروز بورس روز منفی را تجربه خواهد کرد.

بورس پیش‌ بینی بورس امروز (۹۹/۰۶/۱۲) / بازار دوباره منفی خواهد بود؟

روز گذشته بازار بورس شاهد شرایط خوبی نبود و ترس زیادی همچنان بین سهامداران وجود دارد. در ادامه نظر برخی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه در خصوص وضعیت بورس امروز آورده شده است.

بورس۱

 

منبع: دنیای اقتصاد
  • رضا ارسالی در

    من دو ماهه ۳۰ درصد سهام عدالت خودم را به بانک صادرات ایران شعبه جوادالائمه فروخت ه ام بعد از حدود یک ماه ۴۸۰۰تومان واریز کردند که موجب عصبانیت من شد و به بانک صا درات ایران شعبه جوادالائمه مشهد مراجعه ک ردم اما متاسفانه رئیس بانک بارفتار بسیار توهین آمیز گفت به من ربطی ندارد برو به دفتر فروش سهام عدالت واقع در خیابان عبدا لمطلب بالاخره پس از پیگیری های زیاد به ص ورت هفتگی ۱۰۰هزارتومان،۷۴هزارتومان ، ۲۹۰ هزارتومان به صورت مرتب واریز میشد،تادوهف ته پیش که ۴۱۰۰ تومان برام واریز شد و دیگ ر خبری از واریز پول حاصل از فروش ۳۰درصدس هام عدالت نشد
    تا الان حدودا. ۸۹۰هز ار تومان واریز کرده‌اند که حدود یک ماه ط ول کشید تا این پول واریز شد درماه گذشته ۳۰درصدسهام من میشد حدود ۴۴۷۵۳۵۰ تومان که در طی این یک ماه رشد هم داشته چرا دیگر خبری از واریز پول سهام عدالت نیست؟؟؟؟
    چرا همان اول اطلاع رسانی نکردند که پ ول سهام عدالت خرد خرد واریز می‌شود؟
    من اگر می‌دانستم پول سهام عدالت را خرد ه خرده واریز میکنند هیچ وقت ۳۰درصدسهامم را نمی فروختم.
    خب حداقل همین طورپو ل سهام عدالت را خرده خرده که واریز می‌کر دند را متوقف نکنند الان دو هفته اس خبری از واریز پول سهام عدالت نیست.
    ما ب اید یقه کی را بگیریم؟
    شما را به مس لمانیتان قسم در این ماه عزیز پول سهام عد الت مردم را واریز کنید والا به خدا نیازم ند هستیم
    خواهشمندم پیگیری بفرمایید 🙏🙏🙏

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها