|
کدخبر: 118237

نتیجه نخستین مجمع غزر بعد از حضور در بورس

زمان توزیع سود در نخستین مجمع سالانه شرکت زرماکارون بعد از حضور در بورس، صورت‌های مالی تصویب و مقرر شد ۳۶.۵ تومان سود برای هر سهم توزیع و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی اعمال شود.

بورس نتیجه نخستین مجمع غزر بعد از حضور در بورس

شرکت زر ماکارون که با عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام و کشف قیمت ۳۹۷۵ تومانی هر سهم از ۸ مرداد به جمع شرکت‌های بازار سهام پیوسته، امروز اقدام به برگزاری نخستین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس تهران کرد.

در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار شد بعد از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۸ تصویب و مقرر شد از سود محقق شده ۱۳۶۵ ریالی هرسهم، ۳۶۵ ریال سود نقدی معادل ۲۷ درصد توزیع شد و مابقی به حساب سود انباشته منظور شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اخذ مجوز‌های لازم، سرمایه فعلی دو برابر شود.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ۱۰ تا ۲۰ شهریور پرداخت می‌شود. سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند از ۳۱ شهریور با مراجعه به شعب سراسری بانک ملت با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند. همچنین سود صندوق‌ها و سبد گردان‌ها از ۱۰ شهریور و سهامداران حقوقی نیز از طریق واریز به حساب بانکی از ۳۱ شهریور پرداخت خواهد شد.

سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ۱۰ تا ۲۰ شهریور پرداخت می‌شود.

همچنین در مجمع با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی موافقت شد.

منبع: روابط عمومی زر ماکارون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها