|
کدخبر: 115349

خبر جدید معاون وزیر درباره جاماندگان سهام عدالت

عباس معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد در خصوص ارائه سهام عدالت به جاماندگان از ثبت نام گفت: اگر مجلس ارائه سهام عدالت جدید را تصویب کند، دولت مکلف است آنرا اجرا کند.

بورس خبر جدید معاون وزیر درباره جاماندگان سهام عدالت

بعد از خبر لغو عرضه‌ ای تی اف دوم و اختلاف نظر جدی بین دو وزارت خانه در خصوص ساز و کار عرضه سهام شرکت‌های پالایشی بار دیگر موضوع ارائه سهام عدالت به جاماندگان از دریافت این سهام به صورت جدی مطرح شده است.

 عباس معمارنژاد در خصوص پیگیری مجلس برای ارائه سهام به جاماندگان طرح سهام‌عدالت گفت: اعتقاد وزارت اقتصاد این است که دولت سهمی برای واگذاری به جاماندگان ندارد. در قانون نیز ۶ دهک جامعه دیده شده که با توجه به مشمول بودن ۴۹ میلیون نفر، این هدف تا حدودی پوشش داده شده اما اینکه بعد از این کسانی به ۶ دهک اضافه شده‌اند یا خیر بحث دیگری است.

اما در ادامه معاون وزیر اقتصاد در واکنش به این ابهام که براساس گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۲۰ میلیون ثروتمند مشمول سهام عدالت شده و ۲۰ میلیون نفر از دهکهای اول تا ششم از دریافت سهام عدالت بازمانده‌اند، گفت: به هر صورت اگر قانونی مبنی بر اعطا سهام جدید تصویب شود دولت مکلف است که آن‌ را اجرا کند.

در حالی که وزیر اقتصاد تأکید کرده بود هیچ سهام عدالتی برای واگذاری به جاماندگان وجود ندارد دارایی موجود در ای‌تی‌اف‌های دولتی (دارا اول، دوم، سوم و احتمالاً چهارم) از کدام محل تأمین شده است؟ نکته جالب توجه اینکه مشابهت‌های جدی میان پرتفوی سهام عدالت و سهام موجود در ای‌تی‌اف‌های دولتی وجود دارد.

مجلس شورای اسلامی به‌صورت جدی به‌دنبال ارائه سهام عدالت به حداقل ده میلیون نفر جامانده دریافت سهام عدالت است در این بین نمایندگان محترم باید به این سؤال پاسخ دهند که؛ آیا آنها هم معتقدند سهام عدالت جاماندگان باید از محل دارایی ای‌تی‌‌اف‌ های دولتی تأمین شود یا محل دیگری برای این منظور وجود دارد؟

منبع: تسنیم
  • افشین ارسالی در

    احمدی نژاد بایستی بیارن دادگاه پاسخ بدهد که چرا ٢٠ میلیون نفر ثروتمند سهام عدالت داده ودر مقابل به ٢٠ میلیون که زیر خط ف قر زندگی میکنند آنهار رو از این سهام از قلم انداخته ومحروم کرده.اینم از احمدی نژ اد که دم از عدالت میزد

    • حسین ملکپور ارسالی در

      بابا برادر من احمدی نژاد اجرا کنده این د رخواست بوده بقیه دست مسعولین بیخودی قرار گرفته همون سهامی رو که دادن پ.لشو بدن ن 10 هزار 20 هزار خاک بر سرشون. حیف ایران من

  • فیض لاه ارسالی در

    احمدی نژاد هرچه بود ازاینا بهتر بودواینو صله نمی چسپه

  • عباسعلی رمضانعلی ارسالی در

    بابا جمع کنید خودتونو مسخره ها به اونی ک ه سهام دادید 15 سال پیش الان مگه سهامش چ ندر قاض می ارزه که هیچی نمیدن شماها انقد ر دزدید پول خود مردم رو نمیدید حالا میخو اید برای جاماندگان سهام بدید اونی که فرو خته پولشو بدید مابقی فیها پیشکشتون حالم از حمتون بهم میخوره دزدای بیخودی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها