|
کدخبر: 109206

امروز مجمع سالیانه کدام شرکت های بورسی برگزار شد؟

امروز برخی شرکت‌های بورسی مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند و در آن در مورد تعیین سود نقدی تقسیمی به سهامداران خود تصمیم گرفتند.

بورس امروز مجمع سالیانه کدام شرکت های بورسی برگزار شد؟

در آخرین روز معاملاتی هفته، بسیاری از شرکت‌ها مجامع عمومی سالیانه خود را برگزار یا تصمیمات گرفته شده در مجامع روزهای گذشته را را در وبسایت کدال منتشر کردند که یکی از مهمترین این تصمیمات تعیین سود نقدی تقسیمی میان سهامداران بود.

شرکت بهمن دیزل (خدیزل) در مجمع عمومی سالیانه خود که در ساعت ۱۵ امروز برگزار شد ضمن استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و تصویب صورت‌های مالی دوره مالی ۹۸، به ازای هر سهم سود نقدی ۲۲ تومانی در نظر گرفت این در حالی بود که سود خالص هر سهم این شرکت در سال مالی ۹۸ معادل ۲۱۹۴ ریال بود. در واقع خدیزل تنها ۱۰ درصد از سود محقق شده را میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

شرکت گروه دارویی البرز (والبر) یکی دیگر از شرکت‌هایی بود که ساعت ۱۰ صبح امروز مجمع عمومی خود را برگزار کرد. در این مجمع این شرکت مقرر کرد که به سهامداران خود به ازای هر سهم ۶۷ تومان سود نقدی پرداخت کند. رقمی که تقریبا ۶۳ درصد سود محقق شده این شرکت در سال مالی ۹۸ بوده است.

امروز همچنین مجمع عمومی شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) برگزار شد و این شرکت ۸ میلیارد تومانی به ازای هر سهم خود ۱۹۰ تومان سود تقسیمی را تصویب کرد. این در حالی است که سود شناسایی شده هر سهم این شرکت در سال مالی ۹۸ معادل ۲۷۴۳ ریال بود.

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران (فرآور) نیز که دیروز مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرده بود امروز خلاصه تصمیمات آنرا در کدال منتشر کرد که بر اساس آن سود نقدی ۲۲۷ ریالی برای سهامداران این شرکت تصویب شد. سودی که معادل ۵۰ درصد سود محقق شده این شرکت بوده است.

شرکت صنعتی پارس خزر (لخزر) نیز امروز گزارش تصمیمات مجمع عمومی روز دوشنبه خود را در کدال بارگزاری کرد که بر اساس آن این شرکت که در سال مالی ۹۸ سودی ۴۳۶۵ ریالی را به ازای هر سهم محقق کرده بود، تنها ۳۴ درصد از این سود را بین سهامدارانش تقسیم می‌کند و هر سهامدار می‌تواند به ازای هر سهم سود نقدی ۱۵۰ تومانی را دریافت کند.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که امروز مجمع عمومی خود را برگزار کرد، شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو (خوساز) بود که به دلیل این که در سال مالی ۹۸ زیان‌ده بود توانست سود نقدی برای سهامدارانش تعیین کند. این در حالی است که مجمع عمومی شرکت‌های زرین معدن آسیا (فزرین) و مهندسی نصیر ماشین (خنصیر) و به دلیل نرسیدن به حد نصاب قانونی برگزار نشد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها