|
کدخبر: 106627

آخرین خبرها از اختلال سامانه یکی از کارگزاری ها

سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه همچنان از دسترس خارج است و مدیران این کارگزاری هنوز اعلام نکرده‌اند که مشکل این سامانه تا فردا (هفتم تیرماه) برطرف می‌شود یا نه.

بورس آخرین خبرها از اختلال سامانه یکی از کارگزاری ها

سامانه کارگزاری آگاه روز چهارشنبه چهارم تیرماه از دسترس خارج شد. اگرچه شایعات حاکی از حک شدن سایت آگاه بود اما مدیران این کارگزاری اعلام کردند علت اختلال به روزرسانی سامانه است و به زودی برطرف می‌شود.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که هرچند کارگزاری آگاه به دنبال حل مشکل است اما فعلا مدیران آن، زمان دقیقی برای برطرف شدن مشکل عنوان نکرده‌اند.

این در حالی است که روز چهارشنبه زمانی سامانه از دسترس خارج شد که عرضه اولیه وپویا بود و فردا، هفتم تیرماه زمان آزادسازی نماد صندوق دارایکم است.

سهامداران این کارگزاری در دو روز گذشته انتقادات زیادی به ایرادات این سامانه داشته‌اند. اما بر خلاف قول مدیران این کارگزاری،‌مشکل همچنان برطرف نشده و ادامه دارد و نگرانی سهامداران این است که به معاملات اولین روز هفته هم نخواهند رسید.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    دروغه اول که گفتن سرور سوخته بعدم که میگن به روزرسانی چه سوختنی بوده که دیروز وصل شده امروز قطع شده نکنه نیم سوز شده شایدم عمدا از دسترس خارج شده تکلیف ما رو روشن کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها