|
کدخبر: 105238

بورس بازان در انتظار عرضه اولیه‌های جدید

در دو هفته اخیر اخبار متعددی از عرضه اولیه‌های جدید در بورس منتشر شده و می‌توان به فهرستی از این نمادها اشاره کرد.

بورس بورس بازان در انتظار عرضه اولیه‌های جدید

در دو هفته اخیر اخبار متعددی از عرضه اولیه‌های جدید در بورس منتشر شده و می‌توان به فهرستی از این نمادهای در انتظار عرضه اولیه اشاره کرد.

۲۵ خرداد ماه امسال معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد که عرضه اولیه صندوق بازنشستگی در راه است.

حسن تاجیک، معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دریافت مجوز تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان گفت: ۱۵ شرکت در حال رفع مشکلات موجود و آماده‌سازی برای عرضه اولیه در بورس و فرابورس هستند که پیش‌بینی می‌شود بررسی و ارزیابی آنها تا پایان شهریور به انجام برسد.

یک روز پیش از آن نیز، مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شرکت‌هایی که پذیرش شده و در انتظار درج نماد هستند، اشاره کرد و گفت: صنعت غذایی کوروش، شرکت‌های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت‌هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نماد آنها درج خواهد شد.

وی در ادامه به پذیرش دو شرکت تامین سرمایه در بورس تهران اشاره کرد و گفت: دو شرکت تامین سرمایه امین و تامین سرمایه تمدن نیز در فهرست شرکت‌های بورس تهران پذیرش شده‌ و در انتظار درج نهایی هستند. معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران به درج دو نماد جدید که به‌تازگی در بورس صورت گرفته، اشاره کرد و گفت: دو شرکت لیزینگ اقتصاد نوین و توسعه و عمران امید نیز در جلسه روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ در هیات پذیرش مطرح و با پذیرش این دو شرکت نیز موافقت شد که پس از احراز شرایط تعیین‌شده در فهرست نرخ‌های بورس درج خواهند شد.

اعلام زمان عرضه اولیه لیزینگ پارسیان تا پایان تیر ماه امسال، اعلام عرضه هلدینگ بنیاد مستضعفان در بورس و اعلام عرضه اولیه عالیس در بورس تا ۳ ماه دیگر نیز از دیگر اخبار مهم روزهای اخیر درباره عرضه اولیه بودند.

منبع: تجارت نیوز

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها