|
کدخبر: 105060

تغییرات تعداد معامله گران از زبان مدیرعامل بورس تهران

مدیرعامل بورس تهران گفت: در ابتدای سال گذشته روزانه ۱۵۰هزار معامله‌گر اقدام به داد و ستد سهام می‌کردند اما این آمار با رشد ۴۶۷ درصدی به ۸۵۰ هزار سرمایه‌گذار رسیده است.

بورس تغییرات تعداد معامله گران از زبان مدیرعامل بورس تهران

علی صحرائی در مراسم افتتاح مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته یک کارگزاری گفت: بازار سرمایه از اواخر سال گذشته تغییر جهت داده و مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته و این تغییر در شرایطی اتفاق افتاده که در ابتدای سال گذشته روزانه ۱۵۰ هزار معامله‌گر اقدام به داد و ستد سهام می‌کردند که این روزها به عدد ۸۵۰ هزار سرمایه‌گذار رسیده است.

وی افزود: متناسب با این رشد و توسعه، جمعیت ۴۶ میلیونی دارندگان سهام عدالت نیز حتما در آینده نزدیک به معاملات بازار سهام ورود می‌کنند و برخی از آنها نیز در این بازار ماندگار می‌شوند. از این رو لازم است متناسب با افزایش شمار معامله‌گران، خدمات متنوعی از سوی کارگزاران ارائه شود.

صحرائی ادامه داد: یکی از کمبودهای فعلی بازار سرمایه، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از مجاری رسمی است و با راه‌اندازی خدمات تماس می‌توان علاوه بر پاسخ‌گویی به سؤالات و رفع اشکالات، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسبی از روند معاملات بازار سرمایه به مخاطبان ارائه داد و سواد مالی جامعه را ارتقا بخشید.

 

منبع: برنا
  • ناشناس ارسالی در

    اقای مدیرعامل بورس خودش چندهزار سهم خرید ه کنترول هم دستش گرفته کس دیگه کانال عوص نکنه اگردولت مردان با بورس هماری میکر دند درست حسابی جواب مردم میدادند یک حرک تی تزریق میکردندتوحساب مشمولان ازاون طر ف پول بورس انتقال میدادند توحساب خزانه

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها