|
کدخبر: 96849

موافقت صندوق توسعه ملی با استمهال اقساط

هیات عامل صندوق توسعه ملی با استمهال سه ماهه در بازپرداخت اقساط تسهیلات اعطایی از محل قراردادهای عاملیت ارزی و ریالی، موافقت کرد.

گسترش‌نیوز: این تصمیم در پی مکاتبه رییس شورای هماهنگی بانک‌ها و رییس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی مبنی بر مساعدت و حمایت از تسهیلات گیرندگان از محل منابع صندوق توسعه ملی به دلیل" شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا" گرفته شد.

بر این اساس، افزایش دوران بازپرداخت اقساط؛ شامل مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا بوده و حداکثر در سقف اختیارات هیات عامل صندوق (حداکثر افزایش دو ساله دوره تامین مالی با احتساب افزایشات احتمالی قبلی حسب درخواست‌های ارسالی بانک) امکان پذیر است.

این اقدام به منظور مساعدت و حمایت از تسهیلات گیرندگان حقیقی و حقوقی خواهان استفاده از این امکان که اقساط تسهیلات دریافتی آنها اعم از ارزی و ریالی طی ماه‌های اسفند ۹۸ و شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ سررسید می شود، انجام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: از این دسته از مشتریان پس از پایان دوره بازپرداخت، به نحوی که اقساط مذکور به پایان دوره قرارداد منتقل شده و به واسطه تمهیدات یاد شده در دوره مذکور جریمه دریافت نشود، اقساط دریافت خواهد شد.

گفتنی است هر تقاضا می بایست از سوی بانک عامل برای صندوق توسعه ملی ارسال شود.

منبع: خبرآنلاین

  • مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ارسالی در

    باعرض سلام وخسته نباشید من یک خانم مطلقه هستم و هیچ درآمدی ندارم وصاحبخونه جوابم کرده پول پیش ندارم چطورمیتونم باسهام عد التم وام بگیرم واسه پیش پول خونه

    • مرضیه سرفراز ارسالی در

      مرضیه سرفراز:

      باعرض سلام به خیرین   بزرگواربنده م رضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرز نددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه ا ز۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ در امدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم ح تی پول خرید نان ندارم به ابروی خانم فاطم ه زهراگرفتارم یه مادرپیردارم اونم مریضه وخونه نداره بایدتحت درمان باشه وپدرمم به رحمت خدارفت ازشمابزرگواران تقاضای ۱۰۰مل یون کمک نقدی ضروری برای پول پیش،خانه ود رمان مادرم رادارم باتشکر۶۰۳۷۲۸۷۶۴۶۴صادرا ت  مهلتم تموم شده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها