|
کدخبر: 83862

بازنشستگان وام می‌گیرند + جزئیات

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

گسترش‌نیوز: مسعود علیاری اظهارکرد: بازنشستگان گنجینه تجربیات گرانبها هستند و باید قدر این عزیزان دانسته و شناخته شود و از ظرفیت‌ها و تجربیات این بزرگواران استفاده کرد و از تجربیات سی ساله آنان در عرصه کار و تلاش در زمینه‌های مختلف برخوردار شد.

او در ادامه با تاکید بر رسالت سازمان تامین اجتماعی در خصوص صیانت از حقوق بازنشستگان اظهارکرد: همواره تعاملات مثبتی بین سازمان تامین اجتماعی و تشکل‌های مربوطه همچون کانون بازنشستگان و مجامع کارگری صورت گرفته و منجر به نتایج خوبی شده است. همیشه اساس و خط مشی کاری سازمان تامین اجتماعی این گونه بوده که با مساعدت و همکاری با کانون‌های بازنشستگی و کارگری همواره تعاملات سازنده داشته باشد و مدافع حقوق آنان باشد.

علیاری با اشاره به تلاش‌های انجام شده و در خصوص اقدامات انجام شده به بازنشستگان اظهارکرد: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان همیشه این گونه بوده تا بتواند امکانات موجود را به بهترین وجه ممکن برای بازنشستگان عزیز فراهم و مهیا سازد و در همین راستا در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

در ادامه، نجفی رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان اظهارکرد: از تلاش‌های و زحمات مدیریت و کارکنان سازمان تامین اجتماعی که همواره برخوردهای مناسب شان و موقعیت بازنشستگان داشته‌اند سپاسگزاری و تشکر می‌کنیم.

منبع: کارگر آنلاین

  • حسین تیموری ارسالی در

    سلام من بانک رفاه دراستان یزد طرح کرامت گرفتم 40میلیون که 10میلیون انرا مسدود وباسود 18درصد وام به من پرداخت کردند واقعا این کرامت در شان یک بازنشسته است که چون مجبور است وام بگیرد وهی میگن به بازنشسته ها وام دادیم نمیدانم اگر کرامت اینجوری هست پس پول وامهای دیگر که 4درصد میدن چیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها