|
کدخبر: 63797

مدیرکل بخش نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی در گفت‌وگو با گسترش نیوز:

بیمه‌های عمر بیش از ۱۰۰ نوع محصول دارند

صفری گفت: بیمه‌های عمر بیش از صد محصول متفاوت دارند که ابعاد مختلفی از زندگی و فوت را تحت حمایت و چتر پوششی خود قرار می‌دهند.

گسترش نیوز: امیر صفری مدیرکل بخش نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز در خصوص برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد بیمه‌های زندگی، اظهار کرد: بیمه زندگی یکی از انواع بیمه‌های پر طرفداری است که بسته‌ها و شرایط متفاوتی را داراست. افراد متناسب با ریسک‌های زندگی خود، نوع بیمه زندگی و یا فوت را بر می‌گزینند.

صفری اضافه کرد: نیاز‌های افراد متفاوت و متغیر است، به‌طور مثال یک فرد نوجوان ترجیح بر بیمه عمر به شرط زندگی را دارد و ابعادی همچون پوشش ریسک فوت برای آن فرد اولویتی ندارد‌. بنابراین شرکت‌های بیمه‌ای متناسب به شرایط هر شخص، بسته‌ ویژه‌ای را به آن معرفی و عرضه می‌کند.

مدیرکل بخش نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی توضیح داد: البته در هر نوع شرایط و ویژگی‌های متفاوتی وجود دارد. به طوری‌ که ترجیح به بازپرداخت بهتری بعد از مرگ دارد و خدمات پوششی بیمه‌نامه برای آن فرد از اهمیت کمتری برخوردار است. در این صورت می‌تواند تمرکز بر ویژگی‌های بیمه‌نامه را تقسیم و مطابق میل و شرایط خود تنظیم کند.

وی تشریح کرد: عده‌ای در این میان وجهه سرمایه‌گذاری‌های بیمه‌های عمر را بر می‌گزینند و از خدمات ویژه‌ این بیمه‌نامه پر مزیت همچون وام‌دهی با نرخ‌ بهتره بسیار اندک دریافت کنند. البته پوشش بیمه‌ای ریسک فوت شامل حال اخذ تهسهیلات نمی‌شود.

صفری گفت: بیمه‌های عمر بیش از صد محصول متفاوت دارد که ابعاد مختلفی از زندگی و فوت را تحت حمایت و چتر پوششی خود قرار می‌دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها