|
کدخبر: 321127

در ادامه برنامه های مسوولیت اجتماعی بانک توسعه تعاون صورت گرفت؛

کاشت ۵۰ اصله نهال به دست مدیر عامل و مدیران بانک توسعه تعاون

برنامه کاشت ۵۰ اصله نهال به نام و یاد شهدای خانواده همکاران بانک توسعه تعاون توسط مدیر عامل و مدیران بانک در بوستان کوهسار تهران برگزار شد.

بانک و بیمه کاشت ۵۰ اصله نهال به دست مدیر عامل و مدیران بانک توسعه تعاون

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: درختکاری صدقه جاریه است که هم به لحاظ آبادانی دنیا و نیز ثواب اخروی تاثیرات و برکات فراوانی دارد. مقام معظم رهبری همواره بر امر درختکاری تاکید ورزیده اند و همه ساله شخصا نسبت به کاشت نهال اهتمام ورزیده اند، در حال حاضر نیز موضوع مهم کاشت یک میلیارد نهال و درخت در منابع طبیعی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردیده است.

شیخ حسینی افزود: برای تحقق این هدف مهم، همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت های اجتماعی ضروری به نظر می‌رسد، چنانچه این هدفگذاری به صورت اصولی و با برنامه دنبال شود حرکتی بسیار ارزشمند در ارتقای سطح محیط زیست و منابع طبیعی کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در این رویداد گرامیداشت یاد شهدای خانواده های کارکنان بانک توسعه تعاون حائز اهمیت بوده است، شهدای عزیز بهترین الگو برای ما در همه اقدامات شایسته هستند، هر جا که نشان از نیکوکاری و صدقه جاریه باشد، مزین شدن برنامه به نام و یاد شهدا باعث افزایش ارزش و عیار برنامه می‌شود.

این مقام بانکی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون علاوه بر رویکردهای حرفه ای و بانکداری توسعه ای، توجه و اهمیت زیادی نسبت به مسئولیت اجتماعی داشته است، کمک به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از مهمترین اقداماتی است که بنگاه‌های معتبر اقتصادی و اجتماعی نسبت به آن اهمیت می‌ورزند و در برنامه های راهبردی و عملیاتی این بانک نیز مسئولیت اجتماعی جایگاهی ویژه دارد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بسیاری از نقاط کشور به صورت طبیعی و تاریخی با مساله کم‌آبی و خشکی سرزمین مواجه هستند، رویکرد علمی و راهبردی برای حفاظت محیط زیست و کاشت درختان می تواند وضعیت طبیعی کشور را در حالت بهتری قرار دهد. همکاری دستگاههای اجرایی با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری ها می تواند موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه های اینچنینی باشد.

نقی عزیزی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این مراسم گفت: اقدام بانک توسعه تعاون در برنامه کاشت نهال بسیار ارزنده و قابل تقدیر است، حضور بانک در پویش کاشت یک میلیارد نهال می‌تواند الگویی مثبت برای مشارکت همگانی برای اجرا و پیشبرد این پویش باشد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون از سازمانها و دستگاههای پیشرو در توجه و اجرای پویش درختکاری به فرمان مقام معظم رهبری است، دعوت به این پویش را به دستگاه ها و سازمانهای متعدد انجام داده ایم، بانک توسعه تعاون از نخستین سازمانها برای حضور در پویش بوده است.

سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: این برنامه در آستانه مناسبت روز درختکاری با همکاری دستگاه های تخصصی مرتبط برگزار می شود، تزیین این برنامه به نام شهدای عزیز به برکت و میمنت این رویداد افزوده است.

در این مراسم معاونین مدیر عامل، تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی، تعدادی از مقامات و مدیران سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها