|
کدخبر: 319240

درباره جوایز میلیاردی کارت جادویی بانک تجارت بیشتر بدانید!

جشنوارۀ سراسری بانک تجارت به پاس 40 سال همراهی مشتریان گرامی بانک تجارت آغاز شد! مشتریان ارجمند بانک تجارت می­توانند هر 2 هفته یک­بار در قرعه­کشی با جوایز یک میلیارد ریالی شرکت کنند. 10 کارت طلایی تجارت با ارزش یک میلیارد ریال فقط بخشی از جوایز ارزشمند جشنوارۀ بانک تجارت است.

جشنوارۀ کارت جادویی بانک تجارت از تاریخ 22 مهرماه 1402 تا آخر اسفند ماه سال جاری برگزار می­شود. جوایز این جشنواره با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن»، 10 کارت طلایی 1 میلیارد ریالی و جوایز میلیونی دیگر برای قدردانی از مشتریان بانک تجارت است.

بانک-تجارت

چگونه می­توانم در قرعه­کشی­ها شرکت کنم؟

برای حضور در قرعه­کشی، کافی است از کارت بانک تجارت برای پرداخت قبوض، خریدهای روزانه مثل خرید شارژ و موارد دیگر استفاده کنید. هر مشتری به­ازای هر 100 هزار تومان ماندۀ حساب خود در هر روز 1 امتیاز می­گیرد؛ بنابراین، هرچقدر از کارت تجارت بیشتر استفاده کنید، شانس بیشتری برای برنده­شدن در قرعه­کشی دارید.

همچنین، قرعه­کشی به­صورت استانی برگزار می­شود تا همۀ مشتریان گرامی بانک تجارت از جوایز جشنوارۀ کارت جادویی بهره­مند شوند.

چه زمانی نتایج قرعه­کشی­ها اعلام می­شود؟

برای آگاهی از آخرین اخبار، مشتریان محترم بانک تجارت می­توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت و صفحۀ جشنواره به نشانی https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند و در جریان اطلاعات بیشتر دربارۀ روند جشنواره، نتایج برندگان استانی و زمان قرعه­کشی قرار بگیرند. امتیاز مشتریان نیز در سایت بانک تجارت به نشانی  https://club.tejaratbank.ir نمایش داده می­شود.

افتتاح حساب آسان مشتریان جدید بانک تجارت برای حضور در جشنواره

اگر می­خواهید در جشنوارۀ کارت جادویی بانک تجارت شرکت کنید، اما در بانک تجارت حساب بانکی ندارید، راه­حلی ساده­ برای شما درنظر گرفته شده است. شما می­توانید اپلیکیشن باجت بانک تجارت را از آدرس www. mybajet.ir یا بازار نصب کنید و به­سادگی و بدون حضور در شعبه در بانک تجارت حساب خود را افتتاح کنید.

پس از افتتاح حساب، کارت خود را می­توانید در محل کار یا منزل تحویل بگیرید و در جشنوارۀ بانک تجارت شرکت کنید.

با هر تراکنش، جادوی کارتت رو فعال کن!

فقط کافی است جادوی کارتتان را فعال کنید تا در قرعه­کشی میلیونی و 10 کارت ارزشمند طلایی بانک تجارت شرکت کنید. شرایط کسب امتیاز برای شرکت در این جشنواره به شرح زیر است:

  • هر تراکنس برداشت 10 امتیاز
  • هر تراکنش واریزی 60 امتیاز
  • هر تراکنس با همراه بانک تجارت 15 امتیاز
  • هر 100 هزار تومان مانده حساب در هر روز 1 امتیاز

حتما به این نکته توجه کنید که حداقل میانگین امتیاز در هر ماه 500 هزار تومان است. شما به همین راحتی می‌توانید با هر تراکنش جادوی کارت خود را فعال کنید و از این شانس ویژه برای برنده شدن استفاده کنید.

چرا جشنوارۀ کارت جادویی بانک تجارت یک جشنوارۀ ویژه است؟

از آنجا که بانک تجارت این قرعه­کشی را برای قدردانی از مشتریان وفادار خود برگزار می­کند، توصیه می­کنیم در این جشنواره حتماً شرکت کنید؛ زیرا بانک تجارت برای شرکت­کنندگان در جشنوارۀ کارت جادویی بانک تجارت، جوایزی بسیار ارزنده شامل 10 کارت طلایی 1000.000.000 میلیارد ریالی و جوایز میلیونی دیگر درنظر گرفته است.

شما فقط با استفادۀ عادی از کارت بانک تجارت در تراکنش­های روزانۀ خود می­توانید برندۀ جایزه باشید.

سخن آخر؛ جایزۀ 1 میلیارد ریالی با کارت جادویی بانک تجارت!

جشنوارۀ سراسری کارت جادویی بانک تجارت هر 2 هفته یک­بار برگزار می­شود. پیشنهاد می­کنیم با افتتاح حساب در بانک تجارت از مزایای شرکت در جشنواره برخوردار شوید و در قرعه­کشی 10 کارت طلایی 100 میلیون تومانی و جوایز ارزندۀ دیگر شرکت کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها