|
کدخبر: 312946

عضویت ۶۳۰ هزار عشایر در بیمه روستایی

رعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، جمعیت هدف این صندوق را یک‌سوم جمعیت کشور یعنی ۳۰ میلیون نفر دانست و خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط عضویت در صندوق بین ۹ تا ۱۰ میلیون نفر است.

بانک و بیمه عضویت ۶۳۰ هزار عشایر در بیمه روستایی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از عضویت ۶۳۰ هزار نفر در این صندوق در دولت سیزدهم خبر داد.

بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه روستا آباد از عضویت ۶۳۰ هزار نفر در این صندوق در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در طول ۱۸ سال فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ۲ میلیون و ۷۱۰ هزار نفر در آن عضویت دارند.

وی افزود: از زمان استقرار دولت مردمی، تعداد بیمه‌شده‌های جدید تقریباً ۶ برابر گذشته شده و در جذب بیمه‌شدگان این صندوق بیش از ۲۰ درصد از هدف تکلیف‌شده، تحقق یافته است، یکی از برنامه‌های اصلی این صندوق را توازن بیمه‌شدگان و کارگزاران عنوان کرد و گفت: با همت مدیران انقلابی به‌صورت برخط فعالیت کارگزاران خود را رصد می‌کنیم.

برقراری از افزایش حدود ۶۰ درصدی سطوح درآمدی هشت‌گانه در سال‌جاری خبر داد و گفت: بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حمایت دولت سیزدهم ۱۶۵ درصد رشد داشته است که بر اساس بررسی‌ها بیش از ۹۰ درصد آن محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور میدانی در روستاها، اطلاع‌رسانی به جامعه هدف و همکاری با رسانه‌ها باعث افزایش تعداد بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، سیاست کلان این صندوق را پایداری صندوق و افزایش ضریب پشتیبانی عنوان و اضافه کرد: برای این هدف برنامه راهبردی تدوین گردیده و ۳ هزار نفر ساعت برای آن وقت صرف شده است که حرکت به سمت کفایت مستمری و حفظ آینده صندوق در اولویت است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها