|
کدخبر: 305211 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز از سازمان بورس

رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی در بورس

صندوق بازنشستگی تکمیلی امروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای عالی بورس رونمایی شد‌‌.

بانک و بیمه رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی در بورس

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی گفت:  اساسا دولت ها در میدان مشغول خدمت هستند و این دولت علاوه بر حمایت می خواهم تمجید کنم. یکی از خدمات بزرگی که جمهوری اسلامی ایران انجام داده است موضوع نرخ بازنشستگی است.

وزیر



وی افزود:  کار بزرگی که نظام انجام داد افزایش امید به زندگی درسنین بالای ۵۰ سال بود. بازنشستگان نیاز به آتیه دارند و این افراد باید اینده تصمین شده ای داشته باشند. صندوق های بازنشستگی در این جهت می تواند کمک کننده باشد.

وزیر کار ادامه داد: خوشبختانه قانون گذار در جهت صندوق های سرمایه گذاری بازنشتگی این اقدام را انجام داده است. البته افراد طبق اراده خود می توانند در صندوق ها مشارکت داشته باشند.

مرتضوی تاکید کرد: سرمایه گذاران در هر زمانی می توانند از این صندوق ها خارج شوند و لازم به ذکر است این سرمایه قابل تقسیم بین وراث است.

لازم به ذکر است که رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی که با حضور رییس سازمان بورس و اوراق‌بهادار و وزرای اقتصاد، رفاه در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها