|
کدخبر: 305076

نحوه دریافت وام فوری یک روزه

گرفتن وام از بانک ها یکی از معضلات همیشگی است و نمی توان بانکی را پیدا کرد که وام فوری به مشتریان خود پرداخت کند.

در بهترین حالت می توان یک وام فوری 10 یا 15 روزه از برخی از موسسات و بانک های خصوصی یا قرض الحسنه دریافت کرد که آن هم نیازمند حساب بانکی فعال و مسدود سازی سپرده است. بعد از انجام این تشریفات، مهم ترین قسمت ماجرا یعنی ضمانت با کسر اقساط دولتی پیش روی شماست که شاید بتوان گفت بزرگترین سنگ پیش روی شماست.

وام-فوری

اگر از تمامی این فیلترها بتوانید عبور کنید پرونده شما به جریان می افتد و اگر بانک مورد نظر، اعتبار لازم را داشته باشد، وام مورد نظر را به شما پرداخت خواهد کرد. معمولا اقساط و بهره بانکی این نوع وام ها نیز بالا است. حالا اگر جایی باشد که بتوان یک وام 1 روزه فوری حتی با بهره بانکی کمی بالاتر هم دریافت کرد، مطمئنا خیلی از مشکلات حل خواهد شد. اگر هم شرایطی فراهم شود که بتوان وام با سند خودرو به صورت 1 روزه دریافت کرد و سند خودرو را به عنوان ضمانت وام وثیقه کرد، دیگر نیازی به مراجعه به بانک ها نیست.

بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری یک روزه با سند ماشین هستند و دوست دارند در این مورد بیشتر بدانند. ما هم قصد داریم تا در این مقاله به این موضوع بپردازیم. بر همین اساس چند پرسش ساده و کلیدی مطرح کرده ایم که می توانید با مطالعه متن مقاله به پاسخ آنها دست پیدا کنید:

1.       وام فوری یک روزه چیست و چطور می توان دریافت کرد؟

2.       وام یک روزه فوری با سند خودرو چگونه انجام می شود؟

3.       مراحل دریافت وام با سند خودرو چگونه است؟

4.       مدارک لازم برای اخذ وام با سند ماشین و یک روزه کدام است؟

وام فوری یک روزه با سند خودرو

اگر به دنبال این هستید که وام با سند خودرو دریافت کنید، بهتر است وقت خود را در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تلف نکنید. مطمئن باشید بانک ها تا جایی که بتوانند جلوی مسیر شما سنگ اندازی می کنند تا خودتان از دریافت وام با سند ماشین، منصرف شوید. تازه بسیاری از بانک ها اصلا طرحی برای دادن وام با سند خودرو نداشته و این کار را انجام نمی دهند.

شما می توانید برای دریافت وام با سند خودرو، وام آزاد دریافت کنید. برای دریافت وام روی سند خودرو کافیست به یکی از شرکت ها و یا موسساتی که به صورت آزاد اقدام به پرداخت وام میکنند، درخواست خود را ثبت کنید. معمولا وقتی سند خودرو شما در دسترس باشد و مشکل خاصی روی آن نباشد، مطمئن باشید بین 1 الی 2 روز کاری وام آزاد شما روی سند خودرو حاضر است.

وام-فوری۲

شرایط دریافت وام آزاد و به خصوص وام روی سند خودرو به نسبت موسسات و بانک ها بسیار راحت است. تنها کاری که شما باید انجام دهید، در رهن قرار دادن و وثیقه گذاشتن سند خودرو است. شما با این کار می توانید با توجه به ارزش روز خودروی خود و همچنین توافق با وام دهنده، مقدار مشخصی را وام دریافت کنید. البته میزان سود وام آزاد به اندازه بانک ها و موسسات، نیست. ممکن است کمی بیشتر باشد اما شرایط راحت تر و پرداخت زودتری دارد. به همین دلیل می توانید روی یک روزه بودن و فوری بودن آن حساب باز کنید.

باز پرداخت وام با سند خودرو به میزان وام، توافق با وام دهنده، سود دریافتی و توان مالی شما خواهد داشت. معمولا در چنین مواقعی شما باید اعتبار سنجی بانکی انجام دهید و از نظر شغل و میزان پرداخت اقساط ماهیانه، مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که همه چیز درست و صحیح باشد، حتما با وام شما موافقت خواهد شد و در مسیر وثیقه گذاشتن سند خودرو قرار خواهید گرفت. این نوع وام خیلی سریع تر از آنچه تصور کنید برای شما پرداخت خواهد شد.  حتی در مواردی می‌تواند سریع تر از وام فوری با سفته باشد.

برخی از افراد ممکن است به خاطر داشتن چک برگشتی یا رتبه اعتباری پایین می توانند به راحتی از طریق یکی از افراد خانواده این وام را دریافت کنند و در مقابل سند خودرو خود را گرو و وثیقه موسسه قرار دهند. اما بانک ها و موسسات قرض الحسنه اینچنین نیستند و در صورت داشتن کوچکترین مبلغ چک برگشتی یا رتبه اعتباری بد، وام را رد می کنند.

برخی از مهم ترین مزیت های دریافت وام با سند خودرو شامل موارد زیر است:

·        دریافت وام در کمتر از 2 روز و در حدود 1 روز

·        دریافت وام بدون فیش حقوقی و ضامن

·        دریافت وام بدون قرار گرفتن در پیچ و خم های اداری

·        استفاده از سند خودرو به جای ضامن

·        حفظ ارزش اسناد شما که برای تامین نقدینگی خود نیازی به فروش اموال ندارید و با سند همان ملک یا خودرو می توانید وام آزاد دریافت کنید.

مراحل دریافت وام یک روزه روی سند خودرو

برای دریافت وام روی سند خودرو باید حتما  به این موسسه به صورت حضوری مراجعه کنید. تمامی مدارکی که برای دریافت وام می خواهید را طبق اصول خود موسسه باید تهیه کرده و ارائه کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که مدارک اخذ شده از شما کمی با مدارکی که در بانک ارائه می کنید، متفاوت است. زیرا در بانک، از شما فیش حقوقی و کسر اقساط و مشخصات و مدارک هویتی ضامنین را دریافت می کنند اما در این موسسه خبری از دریافت این مدارک نیست. پروسه ارائه مدارک در این موسسات، راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

مدارک لازم برای گرفتن وام فوری یک روزه با سند ماشین

برای دریافت وام فوری 1 روزه، باید مدارک خود را به موسسه مد نظر ارائه کنید. این مدارک شامل تمامی مدارک هویتی مانند کپی و اصل کارت ملی، کپی و اصل شناسنامه و همچنین مدارک مربوط به خودرو مانند سند و برگ سبز آن و سایر مدارکی که کارشناسان این موسسه برای وام با سند خودرو به شما اعلام خواهند کرد.

و در آخر

باید گفت که برخی از موسسات وام فوری به دلیل غیر مجاز بودن و کلاهبرداری، ذهنیت بسیاری از افراد را در این زمینه مخدوش کرده اند. به همین دلیل بهتر است ابتدا به قانونی بودن موسسه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و سپس وارد این پروسه شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها