|
کدخبر: 300670

بهترین اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای ترید کدام است؟

در دنیای امروز با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، روش‌های متنوعی برای خرید و فروش رمز ارز‌ها به وجود آمده است. استفاده از سایت صرافی ارز دیجیتال و اپلیکیشن، دو انتخابی است که کاربران دارند؛ اما اغلب استفاده از اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال را ارجح‌تر می‌دانند. چرا که این ابزار علاوه بر این که فرآیند را ساده‌تر می‌کند، می‌تواند به سرمایه گذار این اختیار را بدهد که در هر زمان و مکانی امکان معامله، خرید، فروش و حتی بررسی کاربری خود را داشته باشد.

در حال حاضر صرافی‌های مختلفی هستند که این ویژگی کاربرپسند را دارند. ما در این مطلب قصد داریم تا در ابتدا اپلیکیشن ارز دیجیتال را زیر ذره بین قرار دهیم و سپس یکی از بهترین آن‌ها را که امکانات ویژه به همراه ارز دیجیتال رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد، برایتان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید...

چرا باید از اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال ایرانی استفاده کنیم؟

این را بدانید، افرادی که به صورت حرفه‌ای در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت دارند، زمان برایشان بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل نیاز دارند که صرافی همیشه در دسترس‌شان باشد. بنابراین با توجه به اینکه استفاده از کامپیوتر و لب تاپ در تمام ساعات روز امکان‌پذیر نیست، وجود اپلیکیشن برای یک صرافی بسیار حائز اهمیت است. در این راستا با توجه به این که ایرانیان در صرافی های خارجی دچار تحریم شده اند، لذا از خدمات نرم افزارهای آن ها نیز نمی‌توانند استفاده کنند. به همین دلیل دسترسی به یک اپلیکیشن ارز دیجیتال ایرانی برای همه فعالین این حوزه ضروری است. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب ما یکی از بهترین نرم افزارهای ایرانی را که از دید کاربران بهترین عملکرد را داشته است، معرفی ‌کنیم.

رپورتاژ۱

پیش از معرفی اپلیکیشن، سوالی که امکان دارد برای بسیاری از افراد پیش آید این است که با وجود سایت چرا باید از نرم‌افزار موبایلی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال می‌خواهیم تا مزیت‌های اپلیکیشن یک صرافی ارز دیجیتال را بررسی کنیم:

1-از دست ندادن هیچ فرصت معاملاتی:

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال، ۲۴ساعته است؛ بررسی دائم یکی از نیازهای اصلی سرمایه گذاران در این حوزه است. پس با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام ساعات روز را پشت سیستم باشید، نرم‌افزار این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه‌ای از شبانه روز بتوانید ترید کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

2- بررسی لحظه ای معامله ها و پیش بردن کارهای روزمره ترید:

با استفاده از چارت قیمتی که اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید درهر ساعت از شبانه روز که می‌خواهید وضعیت بازار را بررسی کنید. این ویژگی به شما به عنوان یک تریدر کمک می‌کند تا در بهترین و مناسب‌ترین زمان، سفارشتان را ثبت کنید و یا از یک معامله خرج شوید. علاوه بر این اگر استراتژی معاملاتی‌تان در بازه کوتاه مدت است، برای جلو بردن کارها، بدون شک نیاز به یک برنامه موبایل دارید.

همین موارد برای این که ما را قانع کند نیاز به استفاده از اپلیکیشن موبایل برای هر کاربری ضروری هست، کافی است. در ادامه می‌خواهیم یک اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال برتر ایرانی را از دیدگاه کاربران معرفی کنیم:

بهترین اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال ایرانی + ارز دیجیتال رایگان

صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، یک پلتفرم آنلاین برای مبادله ارزهای دیجیتال است که به شما در زمینه خرید و فروش رمز ارزها کمک می‌کند. در این راستا، اپلیکیشن صرافی ارز هشت یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد.

اپلیکیشن اندروید این صرافی با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، ترید را برای سرمایه گذاران راحت‌تر کرده؛ لذا کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن شانس کسب ارز دیجیتال رایگان را نیز داشته باشند. به طور کلی شما به کمک این ابزار می‌توانید دارایی‌تان را در یک کیف پول امن نگه داری کنید و هر زمانی که خواستید آن را بدون هیچ مشکلی به صورت آنی بفروشید.

نکته مهم و قابل توجه دیگر این است که، توسعه دهندگان این پلتفرم همواره در تلاش‌اند تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهند. به همین دلیل به تازگی آپدیت جدیدی از نرم‌افزار را ارائه داده‌اند که در ادامه به بررسی ویژگی‌های جدید آن می‌پردازیم:

ویژگی های اپلیکیشن ارز هشت:

  • پایین‌ترین نرخ کارمزد برای معامله، به نسبت سایر صرافی‌ها
  • انجام معامله بدون هیچ محدودیتی
  • مشاهده نرخ لحظه‌ای رمز ارزها
  • امکان کسب درآمد از طریق زیر مجموعه گیری
  • کیف پول امن برای نگه داری تمام ارزهای قابل معامله در صرافی
  • تسویه آنی صورت حساب‌ها‌

ویژگی ها و تمایز های آپدیت جدید برنامه:

  • تغییر کلی در ظاهر برنامه
  • رفع باگ های سیستم و کارایی بی نقص با سرعت بالا
  • تغییر در پنل ترید و نمودارها
  • امکان بررسی روزانه نقشه بازار
  • امکان مطالعه آموزش های وبلاگ در اپلیکیشن
  • اضافه شدن گردونه شانس برای کسب جایزه و دریافت ارز دیجیتال رایگان

مزایای خرید ارز دیجیتال با مویابل از صرافی چیست؟

سایت و اپلیکیشن دو پلتفرمی هستند که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند، اقدام به خرید و فروش هر رمز ارزی کنند. استفاده از نرم افزار نسبت به سایت صرافی مزیت‌هایی دارد که به کابر اجازه می‌دهد در هر لحظه و مکانی بدون نگرانی از تمام خدمات بهره‌مند شود.

اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتالمعرفی شده یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید با موبایل است و قابلیت‌هایی در آن گنجانده شده است که موجب عملکرد بهتر شما به هنگام معامله می‌شود. افزایش سرعت، پاسخ به نیازهای کاربر، امکان آموزش دیدن به کمک پست‌های وبلاگ و همچنین خرید و فروش هر رمز ارز در فرصت کوتاه با بررسی چارت از مهم‌ترین مزیت‌های اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

به طور کلی این را در نظر داشته باشید که بازار رمز ارزها و چارت آن‌ها پیچیده طراحی شده است و کار با آن شاید برای هر کابری آسان نباشد، اما رابط کاربری اپلیکیشن ارز هشت به گونه است که می‌تواند به نیاز همه کاربران از جمله تریدرهای مبتدی نیز پاسخ دهد و در واقع این مهم‌ترین مزیت محسوب می‌شود..

رپورتاژ۲

جمع بندی:

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های اپلیکیشن ارز دیجیتال ایرانی پرداختیم. همانطور که متوجه شدید، تمام خدماتی که در یک سایت صرافی ارز دیجیتال هست در نرم‌افزار نیز ارائه می‌شود. اما بدون شک هر نرم افزاری نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه بر این با توجه به حساسیت‌های امنیتی بازار کریپتو بهتر است، اپلیکیشنی را انتخاب کنید که از دید کاربران عملکرد مناسبی را دارا است. چرا که امکان دارد با یک انتخاب اشتباه سرمایه‌تان را از دست بدهید. اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، در کنار تمام خدمات نوینی که ارائه می‌دهد، به عنوان یک اپلیکیشن ایرانی امنیت سرمایه شما را نیز تضمین می‌کند و هر آنچه که شما از یک صرافی انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها