|
کدخبر: 294345

آشنایی با ویژگی ها و دلایل استفاده از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

با رشد روزافزون تکنولوژی، استفاده از نرم افزارهای تحت وب روز به روز در حال افزایش می باشد.

بانک و بیمه آشنایی با ویژگی ها و دلایل استفاده از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

حوزه بانکداری از این قاعده نیز مستثنی نمی باشد و موسسات مختلفی همچون صندوق های قرض الحسنه نیازمند استفاده از شیوه ای نوین و جدید در بانکداری، به نام بانکداری الکترونیک می باشند. امروزه استفاده از نرم افزارهای بانکداری و اپلیکیشن های قرض الحسنه نه تنها یک مزیت بلکه به عنوان یک ضرورت مهم محسوب می شود، زیرا که هم کاربران و هم مدیران موسسات مالی و قرض الحسنه ها می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

استفاده از نرم افزار قرض الحسنه منحصر به فرد با مزیت ها و امکانات حرفه ای و پیشرفته موجب می گردد تا این موسسات با فناوری های نوین همگام باشند. نرم افزار صندوق قرض الحسنه تولید شده توسط شرکت برنامه نویسی پاسارگاد تمام نیازهای مشتریان و مدیران قرض الحسنه ها را در نظر گرفته است که بدین صورت موجب محبوبیت و استفاده مکرر این اپلیکیشن در بین کاربران شده است.

چرا باید از نرم افزار صندوق قرض الحسنه استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید قرض الحسنه ها از دیرباز در بین مردم کشور ما به دلیل ارائه تسهیلات و وام های کم بهره محبوب بودند. در چند سال اخیر قرض الحسنه ها گسترش پیدا کرده اند و مانند گذشته به صورت محلی فعالیت ندارند و تعداد کاربران و مشتریان آنها رو به افزایش رفته است و به همین دلیل باید از نرم افزاری جامع که بتواند به خوبی پاسخگوی امور مربوطه به قرض الحسنه باشد، استفاده کرد.

از دلایل عمده استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه موارد زیر می باشد:

  • موجب می گردد تا کارهای حسابداری به صورت بسیار دقیق تر و با سرعت بالاتری انجام شود.
  • ثبت اسناد حسابداری جهت بررسی مختلف همچون حساب های کاربران و وام ها با تسهیل پیدا می کند.
  • موجب می گردد تا شعب مختلف موسسات قرض الحسنه با یکدیگر و همچنین با بانک مرکزی ارتباط منسجم تری داشته باشند.
  • ثبت اطلاعات کاربران جدید به راحتی امکان پذیر است.

آگهی۲

ویژگی های ممتاز نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

شرکت برنامه نویسی پاسارگاد با بهره مندی از نیروهای زبده و توانمند دست به تولید نرم افزار صندوق قرض الحسنه زده است که دارای ویژگی های بارز زیر می باشد:

  • استفاده از سامانه های مختلف و منحصر به فرد
  • قابل اجرا بر روی ویندوز و وب
  • دارای آپدیت منظم
  • جامع و کامل بودن
  • کاربری آسان و چندکاربره بودن

در طراحی و تولید این نرم افزار از زبان برنامه نویسی جامعی استفاده شده است و همچنین بانک اطلاعاتی آن برای نگهداری داده ها قوی می باشد. امنیت نرم افزار بسیار بالا است که موجب می گردد اطلاعات و حساب های شخصی مشتریان و امور مربوط به قرض الحسنه به صورت کاملا حرفه ای محافظت گردد.
آگهی۳

سامانه های نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

تعداد سامانه های مورد استفاده برای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد حدود پانزده عدد می باشد که هر کدام از آنها دارای کاربردها و مزیت های منحصر به فرد خود می باشد و جهت کاربری آسان، افزایش سرعت کاربران و امنیت بالاتر راه اندازی شده است، که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • سامانه همراه صندوق (همپا): این سامانه قادر به اجرای ارائه کلیه خدمات اینترنت بانک همچون عملیات دریافت موجودی و صورتحساب سپرده، انتقال وجه و مدیریت تسهیلات از طریق همراه بانک می باشد.
  • سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا): این سامانه آسان و سریع است و از مراجعات غیرضروری مشتریان برای انجام امور مالی جلوگیری می کند و مشتریان می توانند از طریق تلفن موسسه به راحتی به حساب های خود دسترسی پیدا کنند.
  • سامانه واریز آنی صندوق (آنیپا): این سامانه جهت سهولت کار در پرداخت قبوض، جابجایی پول، پرداخت صورتحساب ها و اقساط ایجاد شده است. ویژگی منحصر به فرد سامانه آنیپا این است که پرداخت ها از طریق شناسه پرداخت منحصر بفرد برای حساب ها و تسهیلات انجام می گردد و امکان ثبت کد اشتباه وجود ندارد.
  • سامانه معوقات: به کمک این سامانه می توان سررسید اقساط و همچنین در فواصل زمانی مشخص، اقساط معوقه را از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی به مشتری اطلاع رسانی کرد.
  • سامانه سود سپرده پاسارگاد: در این سامانه امکان تعریف انواع سپرده گذاری های کوتاه مدت، شش ماهه، یکساله و ... با شرایط مختلف از جمله زمان سپرده گذاری، میزان سود و میزان جریمه در صورت بستن سپرده قبل از موعد و ... امکان پذیر است.

تهیه نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد به راحتی از طریق وب سایت این شرکت برای همه امکان پذیر می باشد. همچنین دموی این نرم افزار جهت مشاهده امکانات و ویژگی ها در سایت موجود است که شما کاربر عزیز می توانید در صورت هر گونه سوال در مورد این نرم افزار و دیگر نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت مثل نرم افزار تعاونی اعتبار، با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها