|
کدخبر: 279864

راز جهش قیمت عجیب این رمز ارز

قیمت توکن کرو دائو (CRV) روز سه‌شنبه با ۲۴ درصد کاهش از ۰٫۵۳۷ دلار به ۰٫۴۰۷ دلار رسید. با این حال، توکن CRV در حال حاضر از این روند نزولی خارج شده و به رنگ سبز معامله می‌شود. کارشناسان معتقدند که یک شورت اسکوئیز (short squeeze) از سوی نهنگ‌ها باعث رشد قابل‌توجه قیمت این رمزارز شده است.

طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های رمزارزی توکن CRV را به شدت در صرافی‌ها شورت کرده‌اند. در این فرآیند، نهنگ‌ها توکن CRV را از آوه (AAVE)، یک پروتکل نقدینگی متن باز قرض گرفته و سپس، آنها را در صرافی‌ها به فروش رساندند. با کاهش قیمت CRV، نهنگ‌ها توکن بیشتری را برای فروش، قرض گرفتند.

این فرآیند تکرار شد، تا جایی‌که قیمت CRV به پایین‌ترین حد ممکن (در حدود ۰٫۴ دلار) رسید و نهنگ‌ها این بار نسبت به خرید CRV از صرافی‌ها اقدام کردند تا قیمت آن را بالا ببرند.

بر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال CRV در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمتی ۰٫۶۴۲۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، بیش از ۴۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۷ درصد رشد دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته و ارزش بازار توکن CRV نیز به ترتیب ۴۹۴ درصد و ۴۶ درصد بیشتر شده است.

لازم به ذکر است که این رشد قیمتی قابل‌توجه، توکن کرو دائو را به پرسودترین دارایی رمزارزی (در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر) و همچنین، ترندترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل کرده است.

 

منبع: اقتصاد۱۰۰

ارسال نظر