|
کدخبر: 275790

این افراد منتظر افزایش حقوق خود باشند

محمد حسن آصفری گفت: افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی است و حداکثر اضافه آن ۱۰ میلیون ریال است و این مهم در راستای عدالت در پرداخت‌ها اتخاذ شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق شامل همه کارمندان و بازنشستگان کشوری می شود و اعمال آن از اول شهریورماه است.

محمد حسن آصفری افزود: دولت لایحه دو فوریتی افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری را تقدیم مجلس کرده است.

وی بیان کرد: بر اساس این لایحه سه هزار امتیاز برای کارمندان در نظر گرفته شده و در راستای حق اولاد برای هر فرزند هر کارمند ۳۵۰ امتیاز لحاظ می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی است و حداکثر اضافه آن ۱۰ میلیون ریال است و این مهم در راستای عدالت در پرداخت‌ها اتخاذ شده است.

آصفری اظهار داشت: این افزایش حقوق مربوط به بودجه نیست و به صورت دایمی است و هفته آتی برای تصویب به صحن علنی مجلس وارد می‌شود.

 

منبع: برنا
  • بازنشسته کشوری ارسالی در

    افزایش حقوق بازنشستگان غیر حداقلی بگیرتامین اجتماعی ۳۸ درصد + ۵۵۰ هزار تومان که حق شون بیشتر از این رقم است با توجه به تورم ۳۰۰ درصدی و بازنشستگان کشوری و لشکری غیر حداقلی بگیر ۱۰ درصد + ۹۰۰هزار تومان . دولت ونمایندگان بی سواد چرا؟! اگر به این دلیل است که آنها به خیابان آمدند و اعتراض کردند ما هم آماده ایم و الان موقشه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها