|
کدخبر: 274561

وریفای حساب های صرافی های بین المللی به سبک آریاپی

حساب‌های بین المللی مختلفی هستند که افراد در آن‌ها اقدام به ثبت نام نموده و از آن‌ها در موارد مختلف مانند ترید کردن استفاده می‌کنند. با رشد و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد برای ترید کردن این ارزها وارد صرافی‌های بین المللی شدند. همچنین برای خرید و فروش آن‌ها نیز از کیف پول‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند؛ از این رو، برای این که بتوانید در این بازار حضور موثر داشته باشید و سرمایه گذاری موفقی انجام دهید، بهتر است که از یک صرافی و کیف پول معتبر استفاده کنید.

متاسفانه برخی از صرافی‌های معتبر که در زمینه رمزارزها امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اجازه افتتاح حساب کاربران ایرانی را نمی‌دهند؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی برای ورود به این صرافی‌ها و استفاده از امکانات آن‌ها، سرمایه‌های زیادی را از دست داده‌اند. در این مطلب، علاوه بر معرفی حساب‌های بین المللی مهم، یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی برای وریفای آن‌ها را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به صورت مطمئن و با خیال راحت، در این صرافی‌ها فعالیت کنید.

وریفای بایننس

معرفی حساب‌های بین المللی

در سال‌های اخیر و با رشد محبوبیت استفاده از ارزهای دیجیتال، کاربران ایرانی نیز به دنبال ترید کردن با این ارزها و سرمایه گذاری در بازار کریپوتوکارنسی‌ها، اقدام به افتتاح حساب‌های بین المللی در سایت‌ صرافی‌های خارجی کردند. این صرافی‌ها، با توجه به سابقه و امکاناتی که در این زمینه داشتند، توانستند کاربران زیادی را به خود جذب کنند.

از جمله مهم‌ترین و بهترین صرافی‌های بین المللی، صرافی بایننس است که در زمینه ارزهای دیجیتال به کاربران خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. در ابتدا این صرافی اجازه ورود همه کاربران را می‌داد؛ اما پس از مدتی، به دلیل اعمال تحریم‌ها اجازه ثبت نام و ترید کردن به کاربران ایرانی در این صرافی داده نشد. در این زمینه، بسیاری از کاربران ایرانی دچار ضرر و زیان زیادی شدند و سرمایه‌های خود را از دست دادند.

جهت وریفای حساب گیت اینجا کلیک کنید.

همچنین، یکی دیگر از حساب‌های خارجی و بین المللی که برای کاربران اهمیت بالایی دارد، حساب کیف پول ارز دیجیتال سیف پال است. این کیف پول ارز دیجیتال، یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که دارندگان رمزارزها از آن استفاده می‌کنند. برای وریفای حساب سیف پال، باید از طریق این کیف پول اقدام کنید که ممکن است کمی مشکل باشد. در این زمینه، می‌توانید از سایت‌های واسطه ایرانی کمک بگیرید؛ اما در نظر داشته باشید که با توجه به اهمیت بالای این اکانت، نباید به هر وبسایتی اعتماد کنید.

صرافی‌های دیگری مانند کوکوین و گیت نیز در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارند که برای استفاده از آن‌ها نیز باید حتما حساب خود را تایید کنید. وریفای حساب‌های خارجی نیازمند مواردی است که باید آن‌ها را رعایت کنید؛ از جمله این که حتما باید از یک VPS مطمئن استفاده کنید. از طرف دیگر، باید آدرس و شماره تلفن غیر ایرانی نیز در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید این موارد مانند VPS یا شماره مجازی خارجی را خریداری کنید؛ اما استفاده از یک وبسایت مطمئن برای وریفای، در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند.

حساب‌ صرافی‌های بین المللی با توجه به امکانات بسیاری که دارند، کاربران زیادی را به خود جذب می‌کنند؛ از این رو، اگر قصد ورود به بازار کریپوکارنسی را دارید، بهتر است که در این صرافی‌ها و با احتیاط کار خود را آغاز کنید.

از جمله وبسایت‌های خارجی و بین المللی دیگری که برای کاربران کاربرد مفید و با اهمیتی دارد، وبسایت پایر است. در این وبسایت، شما می‌توانید انتقالات ارزی خود را به راحتی انجام دهید؛ اما قبل از انجام این کار، بهتر است که حسابی ایجاد کرده و آن را وریفای کنید.

وریفای گیت

چرا باید حساب بین المللی را وریفای کنیم؟

حساب‌های بین المللی مانند بایننس و یا صرافی کوکوین، از جمله مهم‌ترین حساب‌ها و صرافی‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. بسیاری از کاربران و تریدرها که در این وبسایت‌ها اقدام به ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کنند، گمان می‌کنند تنها با استفاده از یک VPS و شماره مجازی می‌توانند به راحتی از امکانات آن‌ها استفاده کنند؛ اما این تصور اشتباه است. برای این که بتوانید با خیالی راحت و به صورت امن و به دور از نگرانی بن شدن حساب و از بین رفتن سرمایه در این صرافی‌ها ترید کنید، بهتر است که وریفای حساب آن‌ها را به درستی انجام دهید.

در زمینه وریفای حساب‌های بین المللی، با توجه به این که تحریم‌ها مانع از انجام بدون دردسر این کار می‌شود، باید از یک وبسایت واسطه استفاده کنید. وریفای حساب‌های بین المللی با توجه به این که از آن‌ها برای نقل و انتقالات ارزی استفاده می‌کنید، از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل نباید این کار توسط یک وبسایت نامعتبر انجام شود.

با وریفای و اهراز هویت معتبر و صحیح در وبسایت‌های خارجی می‌توانید بدون مشکل از امکانات آن‌ها استفاده کنید؛ برای مثال، وریفای بایننس، از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون این کار، تنها قابلیت برداشت از حساب و یا کنسل کردن معاملات را خواهید داشت.

صرافی‌ها و حساب‌های بین المللی مختلف، با توجه به شرایط تحریم‌ها اجازه ارائه خدمات به کاربرانی که با آی پی ایران وارد وبسایت آن‌ها شده باشند را ندارند؛ از این رو بهتر است که اکانت‌ها و حساب‌های بین المللی خود را با بهترین امنیت احراز هویت کنید تا دچار مشکل نشوید.

آریاپی؛ مرجع پرداخت‌های بین المللی و تایید حساب‌های خارجی

احراز هویت و وریفای حساب‌های خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران ایرانی که قصد استفاده از این وبسایت‌ها را دارند، باید این کار را با دقت زیادی انجام دهند. در این مطلب، معتبرترین وبسایت‌ها و حساب‌های بین المللی برای استفاده‌های مختلف از جمله ترید و انتقال ارز را معرفی کردیم. همچنین گفتیم که دلیل وریفای در این وبسایت‌ها چیست. برای این کار، باید نکات متعددی را در نظر داشته باشید؛ اما برای این که خیال خود را راحت کرده و این کار را به راحتی انجام دهید، بهتر است که از یک وبسایت ایرانی در این زمینه کمک بگیرید.

وریفای کوکوین

یکی از بهرین وبسایت‌ها در زمینه احراز هویت حساب‌های بین المللی، آریاپی است. در وبسایت آریاپی، شما می‌توانید حساب‌های بین المللی متعددی را با اطمینان کامل و بدون مشکل، وریفای کنید. این وبسایت، سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات بین المللی دارد. برای وریفای کوکوین، بایننس، گیت، سیف پال یا پایر که از جمله مهم‌ترین حساب‌های بین المللی هستند، می‌توانید از خدمات وبسایت آریاپی استفاده کنید.

این سایت همچنین در زمینه افتتاح حساب در این صرافی‌ها نیز فعالیت دارد. اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال دارید و یا می‌خواهید برای بستگان خود ارز انتقال بدهید، بهترین کار این است که در وبسایت آریاپی حساب کاربری ایجاد کرده و از خدمات آن‌ها در این موارد استفاده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها