|
کدخبر: 264465

افزایش قیمت دلار در صرافی ها

صبح امروز دلار و یورو افزایش قیمت را در صرافی ها و صرافی ملی تجربه می کنند، به گونه ای که دلار با افزایش ۴۰۰ تومانی وارد کانال ۲۷ هزار تومان شده است.

بانک و بیمه افزایش قیمت دلار در صرافی ها

در ادامه افزایش قیمت‌های روز گذشته ، صبح امروز بازار ارز روند روز گذشته را ادامه داد. در چنین شرایطی و پیرو ارائه قطعنامه علیه ایران به شورای حکام، دلار در صرافی‌ها و در صرافی ملی به ترتیب با ۴۰۰ و ۱۰۰ تومان افزایش روبرو بوده. یورو نیز در لحظات آغازین معاملات، افزایشی در بازه ۵۰ تا ۸۰ تومان را داشته است.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ۷۴۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۵۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۳۵۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۶۴۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۴۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۰۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۲ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۲ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۳۴۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۵۰۴ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۲۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۰۵ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۱۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۶۲۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۳۷ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را تجربه می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها