|
کدخبر: 241111

چه کسانی مشمول یارانه ۱۰۰ هزارتومانی شدند؟ / واریزی ها ادامه دارد؟

تا ساعت ۲۴ دیشب(پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) یارانه ۲۲ بهمن واریز شد. آیا همه‌ی کسانی که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه را نیز دریافت کردند؟

روز گذشته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها لحظاتی پیش اعلام کرد که با دستور رئیس‌جمهور مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، به عنوان یارانه ۲۲ بهمن به‌ازای هر نفر به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم واریز می‌شود.

واریز این یارانه از عصر دیروز شروع شد و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه(روز گذشته) واریز شد.  چهار دهک اول حدود ۳۲ میلیون نفر هستند. به نظر می‌رسد این افراد همان گروهی هستند که در پاییز سال گذشته مشمول دریافت یارانه کرونا و مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا شدند.

دولت یارانه ۲۲ بهمن را برای چهار دهک اول واریز کرده که جزو کسانی هستند که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند. این سوال برای مشمولان یارانه معیشتی بنزین وجود دارد که آیا یارانه ۲۲ بهمن برای همه‌ی آنها پرداخت می‌شود؟

تعداد کسانی که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند ۶۰ میلیون نفر است که هفت دهک از جمعیت کشور را شامل می‌شود. اما برای واریز یارانه ۲۲ بهمن دولت جامعه هدف را چهار دهک اعلام کرده است، یعنی حدود ۳۲ میلیون نفر.

نابراین ۲۸ میلیون نفر از کسانی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه را دریافت نکرده‌اند.

در حال حاضر این سوال برای یارانه‌معیشتی بگیران وجود دارد که آیا یارانه ۲۲ بهمن برای همه‌ی مشمولان واریز شد؟ یا واریزی‌ها همچنان ادامه دارد؟


 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بی شرف ها من مستاجر هستم و کارگرساختمانی الان من جز دهک 5ام به بالا هستم که برای من واریز نکردین دزد های کثیف

ارسال نظر