|
کدخبر: 224445

بانک ها صادقانه به وسط میدان بیایند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در توزیع منابع بانکی پیرو حمایت از تولید گفت: بانک‌ها باید به‌طور صادقانه به وسط میدان آمده و به‌صورت شفاف دارایی‌ها و سرمایه‌های خود را اعلام کنند تا از ظرفیت‌های این بخش در جهت حمایت از تولید استفاده شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به توزیع منابع بانکی در راستای حمایت از تولید، بیان داشت: منابع بانک‌ها باید به درستی در راستای حمایت از تولید مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: البته نباید خارج از امکان و ماموریت بانک‌ها برای بانک‌ها مأموریت در نظر گرفت لذا در صورتی که این امر رخ دهد حتماً بانک‌ها دچار خلق پول جدید خواهند شد و این مسئله هم به خودی خود آثار مخربی بعدی را به همراه خواهد داشت.

عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به اعتقاد بنده بانک‌ها باید به طور صادقانه به وسط میدان آمده و به صورت شفاف دارایی‌ها و سرمایه‌های خود را اعلام کنند تا از ظرفیت‌های این بخش در جهت حمایت از تولید استفاده شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: طبق برخی از قوانین بانکها موظفند که از تولید و اشتغال در کشور به درستی حمایت کنند تا به واسطه رونق تولید اقتصاد کشور به جریان بیافتد. بنابراین انتظار داریم بانکها عمده منابع خود را طرف حمایت از تولید کنند و از بنگاه داری در این بخش پرهیز شود.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها