|
کدخبر: 218423

قیمت جدید سکه و طلا در معاملات امروز (۲۹ آبان)

اونس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۸۴۵ دلار کاهش یافت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز شنبه به یک میلیون و ۲۳۲هزار تومان افزایش داشت.

اونس جهانی طلا در بالاترین نرخ ۱۸۴۷ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۴۵ دلار را ثبت کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار امروز یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و در کمترین قیمت به یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه در بازار امروز با یک نوسان نسبی همراه بود و به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم‌سکه در سایت اتحادیه طلا تهران شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد.

رکود در بازار طلا

فروشندگان طلا می‌گویند بازار طلا راکد است و طلا با حجم اندک بین معامله‌گران خرید و فروش می‌شود.

در همین مورد نایب رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: تقاضایی در بازار وجود ندارد. داد و ستدها نسبت به هفته‌های گذشته کاهش زیادی داشته است.

به گفته محمد کشتی‌آرای در ابتدای هفته به دلیل نوسان قیمت دلار و انس جهانی، طلا گران شد اما در آخرین معاملات به دلیل افت قیمت دلار و انس جهانی طلا به یک باره روند کاهشی گرفت.

او توضیح داد: با کاهش داد و ستدها، حباب سکه در طول یک هفته اخیر به ۲۲۰ هزار تومان رسیده است. این کاهش حباب سکه نشان می‌دهد تقاضایی برای خرید وجود ندارد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها