|
کدخبر: 217108

قیمت سکه تمام بهار در بازار امروز (۲۴ آبان)

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و۲۶۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۲۳ تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۸ هزار و۵۲۳ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۲۳ تومان، قیمت یورو ۳۲ هزار و ۶۴۴ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۴۰۴ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۷۶۶ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۷ هزار و ۱۱۹تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶هزار و ۵۶۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۴۶۳تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۸۲۹ تومان اعلام شده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها