|
کدخبر: 216580

بازندگان بازار ارزهای دیجیتالی!

بیت کوین پس از ثبت اوج قیمتی ۶۹۰۰۰ دلاری، با فروش سنگین معامله گران مواجه شد و تا مرز ۶۲۳۰۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت از ۷ نوامبر (۱۶ آبان) تاکنون بوده است.

در چند روز گذشته بیت کوین موفق شد رکورد تاریخی جدیدی برای خود ثبت کند و آخرین سقف قیمتی خود را در محدوده ۶۹۰۰۰ دلار ثبت کرد.

باوجود اینکه پیش بینی می شد بیت کوین به کانال ۷۰ هزار دلاری جهش کند اما پس از ثبت اوج قیمتی ۶۹۰۰۰ دلار ، بخشی از معامله‌گران شروع به برداشت سودهای خود کردند؛ درنتیجه روند حرکت بیت کوین به جای صعود، تغییر یافت و این ارز مسیری نزولی در پیش گرفت؛ به این ترتیب، طی چند ساعت، بیش از ۶۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به کف قیمت روزانه ۶۳۰۰۰ دلار رسید.

سقوط بیت کوین به پایین ترین سطح هفتگی

در نهایت ارز دیجیتال شماره یک بازار تا مرز ۶۲۳۰۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت از ۷ نوامبر (۱۶ آبان) تاکنون بوده است. در حال حاضر، قیمت بیت کوین بیش از ۱۰۰۰ دلار بهبود یافته است و ارزش بازار آن اکنون ۱.۲ تریلیون دلار است.

قیمت بیت کوین در ساعت ۳۰: ۱۶به وقت ایران در محدوده قیمتی ۶۳ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می شود. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته افت ۰.۱۶ درصدی و در ۷ روز گذشته رشدی ۵.۳۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

اتریوم نیز که در چند روز گذشته به سقف قیمتی ۴ هزار و ۹۰۰ دلار رسیده بود، افت کرد و تا محدوده قیمتی ۴۵۱۹ هزار دلار رسید، اما پس از آن خودررا به بالای محدوده ۴۶۰۰ دلار رساند. اتریوم اکنون با قیمت ۴ هزار و ۶۱۲ دلار معامله می شود و رشد ۵.۵ درصدی را در مقیاس هفتگی برای خود به ثبت رسانده است.

برندگان و بازندگان بزرگ بازار

 آلت کوین های بازار که به تبعیت از بیت کوین افت قیمت را تجربه کردند، کم کم بازیابی شده اند و به محدوده سبز بازار بازگشته اند.سولانا اخیراً به رکورد جدیدی در حدود ۲۶۰ دلار رسیده است، اما اکنون با اندکی کاهش در تراز ۲۲۹ دلار ایستاده است. در مقیاس ۲۴ ساعته، پولکادات لایت کوین، چین لینک و یونی سواپ نیز به رنگ قرمز درآمده اند،

در میان ارزهای بزرگتر بازار، لایت کوین بزرگترین بازنده بازار بوده است.لایت کوین که تا قیمت ۲۹۱ دلار هم پیش رفته بود اکنون با افت ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۲۴۶ معامله می شود. این رمز ارز در مقیاس هفتگی رشد قابل توجه ۲۷ درصدی داشته است..

در مقابل، بایننس کوین، با رشدی ۳ درصدی به ۶۳۱ دبار رسیده است. اوالانچ هم ۵ درصد افزایش یافته و به ۸۷ دلار رسیده است.

ارزش ۲.۷ تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

 به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابه‌جا شد و ارزش بازار کریپتو امروز به ۲.۷ تریلیون دلار رسید.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر