|
کدخبر: 213375

پیش بینی مهم از قیمت طلا در روزهای آینده

بازارهای مالی امروز در جریان معاملات با افزایش شاخص‌ها و قیمت‌ها همراه بودند. شاخص بورس تهران با حمایت همراه شد و حدود ۲۱ هزار واحد رشد کرد. اونس جهانی در بازار امروز روند افزایشی داشت و در کنار افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت طلا و سکه شد.

در بازار رمزارزها ثبات قیمت‌ها ادامه دارد و بیت‌کوین نسبت به دیروز بیش از یک درصد رشد کرده و در محدوده ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام گفت: در صورتی که اقدامات حمایتی حداقل برای چند روز ادامه یابد می‌تواند فروشنده‌های بازار در قیمت‌های فعلی، را از بازار خارج کند و جان تازه‌ای به بازار بدهد. همچنین در کل برای فردا بازار متعادلی را شاهد خواهیم بود در سهم‌هایی که امروز صف خرید بود تعادل را شاهد هستیم.

رئیسی ادامه داد: در کل اخباری که مبنی بر حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو، تثبیت نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و به طور کلی پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد در جلسه امروز شنیدیم همه اتفاقات خوبی است و درصورتی که به سرانجام برسد می‌تواند ترس و فروش غیرمنطقی در بازار را کاهش دهند.

این روزها سیگنال‌های مثبت برای ارزهای دیجیتال زیاد است. از تصویب ETF معاملات آتی بیت‌کوین گرفته تا سیگنال مثبت فیسبوک برای ارزهای دیجیتال حوزه واقعیت مجازی اما بازار اول باید سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد.

کارشناسان عقیده دارند بازار صعود می‌کند اما قبل از این صعود شاید یک اصلاح در کانال ۵۰ هزار دلار داشته باشیم ولی هرگونه اصلاحی زیر محدوده ۶۰ هزار دلار فرصت خرید محسوب می‌شود.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بازار قبل از رشد قراردادهای فیوچرز که معامله LONG باز کردند را لیکویید می‌کند.

در ۲۴ ساعت گذشته اکثر ارزها به دلیل رشد قیمت بیت‌کوین روندی صعودی داشتند اما در یک هفته گذشته ارزهایی که روی پروژه‌های واقعیت مجازی کار می‌کردند رشد چشم‌گیری داشتند. مانند ارز دیجیتال مانا و چیلیز.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۰ آبان

در بازار امروز اونس جهانی طلا در بازار افزایش یافت و به ۱۷۸۷ دلار رسید. قیمت دلار در بازار امروز افزایش یافت و به کانال ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشت.

افزایش اونس جهانی بعد از بازگشایی بازارهای جهانی و افزایش نرخ ارز موجب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان افزایش یافت و در پایین‌ترین نرخ امروز یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان قیمت خورد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها